Foto bij ch. 5

n.n enjoy
reactiesss (H)

~abby pov~
binnen 10min zijn we aan het hotel, yes!!. ik voelde iets op mn schouder, ik draaide mij om, het was mevr.verhelst 'abbygail, zou je het erg vinden om op een kamer te slapen met een jongen?' 'nee mevrouw'ok...uhmm justin , jij slaapt bij haar' justin knikte en zei 'ok mevrouw' mevrouw lachte en liep terug naar beneden. justin lachte, ik keek raar naar hem 'wat?' 'niets, ik vind het gewoon leuk, wij zijn roombuddies!!' hij knipoogde naar me, ik lachte 'hhaa justin is baack' 'een beetje' ik stompte hem 'auw' 'hey, dat deed toch geen zeer?' 'jawel' hij lachte, ik lacht ook. ik legde mn hoofd op zn schouder en keek naar buiten...'JA BOVEN OP DIE BERG ZIT EEN...EEN..UUH!!' riep christian luid, ik lachte en zei 'haha! chris het is baviaan' 'wat baviaan?' 'die bove op die berg staat' christian keek me raar aan en keek rond 'haha, ik hou van je chris,' riep ik terwijl ik niet kon ophouden van het lachen, christian keek lachen naar mij en zei 'ik ook van you hoor,... maar waar is die baviaan nu?'ik sloeg me op het voorhoofd, cody sloeg christian op zn hoofd 'dankje cody' 'no problem' cody knipoogde en lachte, iedereen lachte mee...behalve chaz...wat is er?...

ze kwamen eindelijk aan aan het hotel, de leerlaren checkten in maar ze mochten maar om 12u in de kamers, het was nu 10:30 dus beslooten ze dan om naar het strand te gaan.

~abby pov~
ik zette mij neer op het zand, justin kwam naast me zitten. recht over mij zaten chris, delphine, sam, catlin en cody. naast mijn andere kant zat mn broer en naast hem chaz die er maar stil bij zat, iedereen lachte en maakte fun...behalve chaz. na een tijdje ging ik bij hem gaan zitten 'hey' zei hij met een teleurstellende toon, ik keek hem aan met mn "WAT'S WRONG" ogen. hij opende zn mond en zei ' waarom moet jij dat nu weten?! ga maar terug naar justin, die nu tog een "betere" vriend is dan ik!!' hij stond recht, ik ook. ik nam zn hand vast en zei 'chaz..' hij keek me aan en sloeg me in mn gezicht. hij liep woedend weg, ik stond daar... ik wist niet meer wat ik moest doen.justin keek naar mij van op een afstand, en liep vlug naar me toe toen hij het zag. ik stortte neer op mn knieën en liet de tranen vloeien over mn wangen. justin kwam aangelopen en viel bij mij op de grond en nam mij vast, ik nam hem ook goed vast. 'ssst, alles komt goed' hij begon stil te zingen in mn oor, het was "down to earlt" door het zingen voelde ik me wat rustiger. hij wreef mn tranen weg en trok me recht. 'laat hem even afkoelen' ik knikte en we gingen samen terug naar de groep, ryan kwam recht voor me staan en nam mn kin vast, keek naar mn wang die bloedrood was. 'man, zo schreeuwen op jou! hij doet egt raar..hij gaat niet nog een keer mn zusje laten pijn hebben!' riep hij en liep weg. justin keek naar mij, zou hij het door heben met wat ryan bedoel met "laten pijn hebben"?. ik keek weg en zette me neer......

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen