Foto bij Can i ask you something?

Ik had gisteren avond een heel lang hoofdstuk getypt!! werd mijn laptop te warm viel die uit!:O echt helemaal niet grappig natuurlijk! mja begin ik maar weer overnieuw...het hoofdstuk is echt 10 x korter maargoed

ik ben miss heel iri maar hier weer een link van mijn andere verhaal als je het wilt lezen graaag! =)
http://www.quizlet.nl/chapters/449858/8-why/

Ibrahim

`Wauw No die is echt mooi` `Jij vind ook alleen maar de foto's mooi waar ik alleen op sta` zegt ze verbaasd, `Ja jij was ook de mooiste` zeg ik grijzend. We zitten in het vliegtuig voor 5 dagen Hawai en bekijken de foto's van onze bruiloft. Als we uit het vliegtuig stappen staat de taxi al klaar om ons naar het hotel te brengen. In het hotel aan gekomen opent Noah verbaasd de grote deuren van onze suite `Zo heb jij een hotelkamer geboekt voor 15 personen of zo` zegt Noah als ze de kamer in loopt. `Beetje luxe mag toch wel een keer` en ik sla me armen om haar middel en druk haar lichaam tegen die van mij aan. genieten leg ik mijn hoofd in haar nek. en geef haar allemaal kusjes. `Ibi, laten we eerst even rondje lopen buiten` zegt ze lachend. Hand in Hand lopen we over de boulevard, `Zullen we daar even wat eten` vraagt Noah als ze een leuk strand terrasje ziet. `Ja is goed.` Het is al laat als we het strand verlaten richting ons Hotel. `Nootje` ze kijkt me lief aan. `Nee laat maar` mompel ik. we stappen in de lift en Noah kijkt me nog doordringend aan `Wat is er schatje` vraagt ze dan weer bezorgd. `Nauw weetje,` begin ik een beetje zenuwachtig, als we op het bed gaan liggen. Ze knikt me bemoedigend toe. `Ik hou van je` `O dat wilde je helemaal niet zeggen` zij Noah `vertel wat je wilde zeggen Ibi` `Wij hebben nooit met condoom seks gehad, ben je echt nog elke 4 weken ongesteld?` ze knikt, `Ja ben altijd wel beetje onregelmatig ongesteld ene keer is het om de 5 weken dan weer om de 3. maar nooit een langere tijd hoor schatje, dan had ik het je echt wel verteld.` `Wat als wij geen kinderen kunnen krijgen?, jou moeder kon ook haast geen kinderen krijgen` `Ik hoop zo dat wij kindjes kunnen krijgen Ibi, en als het niet lukt dan zijn we gelukkig financieel in staat een kindje te adopteren.` ze probeerde het zo positief mogelijk te zeggen. `Sorry verpest ik beetje de sfeer` `Nee joh lieverd` en ze rolde zich boven op mij. Ze kuste me liefdevol op me lippen. `Ik hou van je` ik nam haar in me armen en kuste haar tot dat we samen in slaap vielen.


Reactie-kudo?:$

Reageer (4)

  • Navygirl

    Awhh wat lieff:9~

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Allysae

    aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    snel verder

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    aaaaaa sweet jha ik weet wat je bedoelt mijn laptop valt ook vaak uit haha wil je plz snel verder gaan. david en ik willen wel een kindje maken voor ibrahim en noah

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    aaaaaa sweet jha ik weet wat je bedoelt mijn laptop valt ook vaak uit haha wil je plz snel verder gaan. david en ik willen wel een kindje maken voor ibrahim en

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen