Foto bij 7°

Als je het nog niet door had, Het meisje op de foto is Hael ;)
Straks meer! Kudootje?

XxX

Ik werd wakker om zes uur en kleedde me aan. Ik had een zalmkleurig tuniekje aan met daaronder een spijkerbroek met zalmkleurige hakken. Ik pakte mijn schooltas en liep naar beneden. Zoals verwacht had ik nog steeds erge dorst, maar ik kon er niets aan doen. Ik smeerde het brood van Summer en stopte dat in haar lunchdoosje. Ik pakte voor mezelf een flesje water en stopte dat in mijn tas, daarna pakte ik een appel en nam een hap. Ik liep naar boven om zeven uur. Ik maakte Summer wakker en koos haar kleding uit. Toen liep ik naar Beer’s kamer. ‘Beer wakker worden’ zei ik. ‘Hmm’ krijg ik terug. Ik opende de deur. Hij keek me boos aan. ‘Je gaat gewoon naar school Beer, als je examen moet doen ben je me dankbaar’ zei ik. Beer was ouder dan mij maar hij zat nog op de middelbare school. Ik opende zijn gordijnen en gooide wat kleren op zijn bed. ‘Opschieten, over een uur ga ik weg en jij zit in de auto dan’ zei ik en ik liep de kamer uit. Ik hoorde hem nog vloeken naar me maar ik reageerde niet. Summer zat al aan de tafel. Ik smeerde een boterham voor haar en ze at hem snel op. ‘Heb je haast lieverd?’ vroeg ik. Ze knikte. ‘Het is beroependag, en dan mogen we allemaal leuke dingen doen’ zei ze blij. Ik knikte. Beer kwam boos de trap op lopen met zijn rugtas om zijn schouder. Ik gaf hem een boterham. Hij gaf me een boze blik en at het op. Ik dacht aan Beer, zoals ik ook bij Emilia deed. Ineens keek hij me vrolijk aan. Ik lachte zacht, het hielp altijd. ‘Komen jullie?’ vroeg ik. Beide kwamen ze aanlopen en stapte in. Ik zette Summer weer af bij haar school en reed door naar Beer’s school, die in de buurt van die van mij lag. ‘Beer’ zei ik voor hij uitstapte. ‘Ja?’ vroeg hij. ‘Wil deze keer uit de problemen blijven? Ik wil niet weer dat ze mij bellen om je op te halen’ zei ik. Hij zuchtte. ‘Beloofd’ mompelde hij en hij rende de school in. Beer kwam nog al vaak in de problemen, vechten vooral, en omdat ik de moeder in huis ben moet ik hem altijd halen en met de directeur spreken. Ik parkeerde mijn auto en liep de school in. Mijn eerste les vandaag was Wiskunde. Ik had nog tien minuten toen ik het lokaal in liep. Ik nam achterin de klas plaats. Er waren al een paar leerlingen, ze praten fluisterend met elkaar. Ik hoorde ook beter dan anderen. Ze hadden het over hoe de nieuwe leerlingen eruit zagen. Oja, er kwamen nieuwe leerlingen...

Reageer (3)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Jannootie

    Snel verder!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen