Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 9

reacties ?

Demi pov: De bel ging en je ging terug naar je les. Je had nu aardrijkskunde.Toen je het lokaal inkwam ging je ergens achterin zitten en niet veel later kwam Annelies naast je zitten. Je pakte je schrift alvast uit je rugzak en legde die op je bank neer. Annelies:hey. Jij:ey. Toen was het weer even stil tussen jullie. Jij:en heb je al wat mensen leren kennen. Annelies:een beetje. De les begon en na een tijdje kon je je niet meer inhouden. Jij:Annelies ga niet met Megan om. Annelies:waarom? Ze is toch aardig. Jij:ze doet alsof zodat je alles voor haar zou doen,echt waar. Annelies:en wie is dan wel te vertrouwen? Jij:zowat heel de school buiten Megan en haar clubje. Je zag Annelies knikken. Jullie zaten heel de les met elkaar te babbelen inplaats van opletten en voor de tweede keer op rij werd je uit de les gezet. Jij:pf stomme leerkrachten. Je besloot maar om wat rond te zwerven in de gangen en na zo’n kwartier ging de bel. Je ging naar de cafetaria toe en ging zitten aan de tafel waar jij en je vrienden altijd zaten.Na een tijdje kwam de rest ook aan en Annelies kwam naar je toe. Annelies:zou ik bij jou mogen zitten? Jij:tuurlijk. Annelies zuchtte opgelucht en kwam naast je zitten. Normaal liet je niemand anders van school bij je zitten buiten Jeffrey en Andrew omdat je de rest niet echt meer vertrouwde. Daar kwamen ook Jeffrey en Andrew aan en ze gingen over jullie zitten.Jeffrey stond terug recht om eten te gaan halen. Jij:voor mij hetzelfde als anders. Je zag Annelies je raar aankijken. Jij:wat,hij gaat eten halen dan kan hij ineens het mijne meebrengen.Wat moet jij hebben. Annelies:ik ga wel even mee. Jeffrey:ok. Andrew bleef ook zitten.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen