Foto bij Hoofdstuk 18.

Samir en ik zitten op onze hotelkamer. We mogen van de politie pas morgen naar de plek waar Damien zich zal bevinden met onze zoon. ‘Ik ga douchen, is dat goed?’ vraag ik zachtjes aan Samir die op het bed ligt en het plafond aan het bewonderen is. Hij komt een stuk omhoog en zit nu rechtop. Hij glimlacht naar en stap van het bed af en komt naar me toe gelopen. Zijn armen sluiten om mijn lichaam. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen. ‘Mag ik mee’ fluistert hij heel onschuldig in mijn oor. Een rilling trekt langs mijn rug en ik maak me iets los uit zijn armen waardoor ik hem nu recht in zijn ogen aankijk. Ik giechel zachtjes en knik dan. Hij drukt zijn lippen tegen de mijne en ik laat mijn handen op zijn rug liggen. Hij knijpt zachtjes in mijn kont en ik duw hem een stukje van me af. ‘Douchen werkt niet zonder water’ giechel ik. Hij grijnst naar en pakt mijn hand om me mee te sleuren naar de badkamer. ‘Samir’ giechel ik zachtjes als hij aan mijn kleding begint te prutsen. Hij kijkt me onschuldig aan. ‘Ik moet douchen, ik voel me vies’ zeg ik terwijl ik hem van me afduw. ‘Maar ik mag toch mee?’ vraagt hij onschuldig. ‘Je mag ook mee, als je geen vieze dingen in je hoofd haalt’ grinnik ik. ‘Ik denk nooit aan vieze dingen’ grijnst hij. Ik rol mijn ogen naar hem en begin me uit te kleden. Ik voel zijn ogen op mijn lichaam branden. ‘Ik weet niet, maar wil jij douchen met kleding aan?’ vraag ik als hij maar blijft staren. Hij lijkt op te schrikken en glimlacht onschuldig naar me. Ik schud zachtjes mijn hoofd en ga verder met mezelf uitkleden. Samir begint zichzelf nu ook te ontdoen van zijn kleding. Als ik helemaal naakt ben stap ik de douche binnen en zet hem aan. Het duurt niet lang of ik voel een paar armen om mijn middel sluiten. ‘Je bent mooi, Aimee’ zegt Samir zachtjes in mijn oor. Ik draai me om en kus hem zachtjes op zijn lippen. ‘Ik moet douchen’ zeg ik en ik maak me weer los uit zijn armen. Zijn ogen branden op mijn rug terwijl ik het warme water over mijn lichaam laat stromen. ‘Aimee’ zeurt Samir achter me. Ik draai me om en kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me dichter tegen zich aan. ‘Samir’ zucht ik zachtjes als ik zijn lippen in mijn nek voel. ‘Je krijgt wat je wil als ik Damian terug heb’ zeg ik zachtjes. Hij laat me los en lacht naar me. Hij trekt me tegen zich aan en ik laat mijn hoofd in zijn nek rusten. Zijn handen liggen op mijn kont en ik laat hem doen. ‘Ik hou van je’ mompelt Samir. ‘Ik hou meer van jou’ grijns ik. Hij schudt zijn hoofd en pakt de zeep. Daarna draait hij me om en begint mijn rug te masseren.

Reageer (2)

  • Queensbury

    SAM, VERLAAT HAAR EN KIES MIJ (wbw)
    Hihi, just kidding
    Supermooi Anne! (kitty)

    1 decennium geleden
  • Bastille

    Haha, nog even geduld Samir. (wbw)
    Leuk geschreven _O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen