Party like it's the last night of your life

"Tiffany Amayci"
"ik ben thuis" schreeuwde ik. "maakt mij niks uit" riep Kay, mijn oudere broer terug. "houd je mond" ik deed mijn schoenen uit en liep de trap op. Ik zag mijn kamerdeur al aan het eind van de gang. Mijn deur was mooier dan alle andere deuren op de hele wereld, want hij was licht paars -ja, hoe gaaf is dat, totally awesome!- mijn hele kamer was licht paars en licht roze, mijn favoriete kleuren. Ik gooide mijn tas op mijn bed en pakte mijn -roze- laptop en ging op mijn bed zitten. Ik startte hem op. "oh gosh schiet op" zei ik tegen mijn laptop. Ja, ik kon met dingen praten, ik kon alles. Toen hij eindelijk opgestart was klikte ik Google Chrome aan. Ik klikte hotmail aan en wachtte tot hij automatisch was ingelogd. ik bekeek mijn e-mailtjes, niet veel interessants, op eentje na dan.
Afzender: Rico-94@hotmail.com
Onderwerp: Party
Hee, vanavond half 9 mij. laat ff weten of je komt
Later,

Ontvanger: Rico-94@hotmail.com
Onderwerp: RE: Party
hee, ik ben er (:
xx

Geen feest op vrijdagavond, is een vrijdagavond niet geleefd. Ik hoorde de deur opengaan en draaide me om, ik zag mijn zusje, Demi, staan. "Tiffy" zei ze en ze kwam naar me toe. "wat is er?" ze ging naast me op bed zitten "Niek heeft gevraagd of ik morgen met hem wil afspreken, maar ik weet niet wat ik aan moet" zei ze en ze haalden haar schouders op. Demi was net als mij, alleen was ik 16 en zij 5, maar de stijl die zij had, daar konden kinderen uit mijn klas zelfs nog wat van leren. "so what?" Ik keek haar aan. "hallo, jij moet me helpen" zei ze en ze rolde met haar ogen. "darling, je mag dat naar iedereen doen behalve mij" zei ik en ik gaf een een kusje op haar voorhoofd. We stonden op en liepen naar haar kamer. "dit jurkje" zei ik na tien minuten in haar kast te hebben gezocht. "oke" zei ze. Ik stond op en liep weer weg.

Reageer (1)

  • wowdrews

    aawwwhhhh wat sgattig dat zo een kleine meisje al een drama qeuun is !
    snel verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen