sorry mensen, maar ik wilde dit gister schrijven maar toen deed me laptop het niet en typte ik heel raar ;$

Denise p.o.v
"Justin, Denise en Kenny, gaan jullie nu mee?" riep Scooter voor de derde keer. Kenny en ik hielden er mee op, maar Justin moest zo nodig nog een keer in mijn zij prikken. "jussttiiin, hou op" zei ik en ik trok een beledigd gezicht. "staat je goed dat hoofd" zei Justin. "dankjewel" zei ik en ik begon te lachen. We liepen achter Scooter aan, gevolgd door Kenny. "waar gaan we eten?" vroeg Justin. "waar wil je?" "waar hij wilt is niet moeilijk, die wilt naar de Mac" bracht Kenny in. Justin zat ijverig ja te knikken. Ik hoorde Scooter lachen. We liepen naar buiten, het was nog helemaal niet druk, er was niemand, wat ik niet verwacht had. We liepen naar de auto en gingen zitten. "Mac?" vroeg Pattie. Justin knikte en Pattie schudde lachend haar hoofd. "jij word nog eens een hamburger" zei ik en ik prikte hem in zijn buik. Hij begon te lachen. "eerder een mckroket" nu moest ik toch ook wel lachen. We reden naar de Mac. De gene die als eerste uitstapte was Justin. Hij wachtte totdat ik uitgestapt was en trok me toen mee de mac donalds in. Hij trok me mee naar een tafeltje met twee stoelen, eigenlijk met een bank en een stoel. De rest kwam ook binnen en ging aan de tafels naast ons zitten. Iedereen keek ons aan. "wat willen jullie?" vroeg Pattie. "een grote friet, een mckroket, een grote cola en frietsaus" toen Justin had verteld wat hij wilde keek Pattie mij aan. "een hamburger en een medium Fanta" "geen friet?" ik schudde mijn hoofd. "anders pak je maar wat friet van mij" zei Justin. "vergeleken met Justin eet je echt weinig" zei Alfredo. "in vergelijking met iedereen van ons eet ze weinig" zei Dan. Ik haalde mijn schouders op. "weetje, blijf je nu langer?" vroeg Justin opeens, alsof hij er de hele tijd over had nagedacht. Ik knikte. "owyeah" zei hij en hij begon raar te dansen op zijn stoel. Ik zag steeds meer mensen naar ons kijken, maar ik wist niet of dat het kwam doordat we of met een hele grote groep waren of dat we met Justin Bieber waren of dat we met Justin Bieber waren die raar aan het dansen was. maar achja, het kan erger, i mean, i like it!

Reageer (1)

  • JihaneBieber

    hahah ik zie dat rare dansje voor me :P
    verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen