Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 8

reacties ?

Na een halfuur zag je steeds meer volk de speelplaats opkomen,met andere woorden het is pauze. Jeffrey kwam met een smile op jullie af.Jeffrey:dat was geweldig. En jullie gaven elkaar de high five. Je ging terug zitten.Andrew:seg heb je eindelijk nog is een vriendin gemaakt? Jij:hoezo? Jeffrey:ja dat meisje hoe heette ze ook alweer? Jij:bedoel je Annelies? Je zag Jeffrey en Andrew knikken en je aankijken. Jij:ze is wel lief maar ik denk niet echt dat we vrienden gaan worden. Jeffrey:hoezo niet? Jij:ik wil niet dat ze door ons zulke dingen gaat uitsteken en kijk met wie ze omgaat. Andrew en Jeffrey zochten naar Annelies en keken toen pijnlijk terug. Andrew:wat doet ze bij Megan? Jij:Megan zal waarschijnlijk weer een monster van iemand willen maken. Jeffrey:heb je haar wel gewaarschuwd voor Megan? Jij:nee trouwens ze kiest zelf met wie ze omgaat. Andrew:da’s waar. Jeffrey:maar ze ziet er niet zo’n type uit als Megan. Je haalde je schouders op.
Annelies pov: Je had je juist omgekleed en stak je spullen weer weg. Je zocht de weg naar buiten en niet veel later kwam je met veel moeite aan op de speelplaats. Je zocht naar Demi. Je wist niet waarom maar je kon het goed vinden met haar. Jammer dat ze zo gesloten deed tegen me.Maar dat zal ik me vast verbeeld hebben. Uiteindelijk vond je ze bij Jeffrey en Andrew. Je wou naar ze toegaan maar iemand hield je tegen. Je keek naar het meisje dat je tegenhield. Meisje:ik ben Megan. Jij:Annelies. Megan:je bent nieuw is het niet. Jij:ja. Megan:als je wilt kan ik je helpen. Jij:helpen met wat? Megan:met school,je rondleiden en dingen vertellen over school. Jij:zou je dat willen doen? Megan knikte even. Megan:kom dan stel ik je voor aan m’n vrienden. Ze draaide zich om en ging weg,je besloot maar om haar te volgen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen