Hoi, dit deeltje heb ik op mijn bb getypt dus hij kan een beetje raar zijn enzo xd

Roselyn valentina patterson

Een uur later zaten we weer in het ziekenhuis om te kijken hoe het met Jeremy ging. Het ging al veel beter met hem en over een week mocht hij naar huis. Ryan en Chaz zouden vanmiddag nog even komen en ik kon eigenlijk niet wachten om ze te zien. Ze waren echt superaardig. 'Eey Rose.' Justin haalde me uit m'n gedachten. 'Zullen we even rondlopen ofzo?' Vervolgde hij. Ik knikte en stond op. 'Dus.' Begon Justin. Ik keek hem vragend aan. 'Over ons he. Ik zat erover na te denken de weddenschappen maar weer in te laten gaan.' Hij keek me grijnzend aan. 'Oja, dacht jij dat ja?' Grinnikte ik. Justin knikte. 'Yup, is dat een goed idee of een goed idee?' 'Allebei?' Vroeg ik. Justin knikte weer. 'Allebei.' Bevestigde hij. Ik deed alsof ik even diep na moest denken. 'Ik weet het niet hoor. Die weddenschap die we als laatst hadden wil ik wel weer in laten gaan.' Zei ik terwijl ik even met m'n wenkbrauwen wiebelde. 'Maar over die eerste weddenschap ben ik nog niet echt uit.' Justin haalde zijn schouders op. 'Het is allebei of geeneen van twee.' Zei hij met een gemene glimlach rond zijn gezicht. 'Oja? En wie bepaalt dat?' Vroeg ik. Justin lachte. 'Ik natuurlijk. Ik bepaal alles want ik ben goed.' Ik snoof m'n neus. 'Pfff.... Egoist.' Justin glimlachte breed. 'Nou, zeg het maar. Wat kies je?' Ik keek Justin even met spleetoogjes aan maar hij leek het serieus te menen. 'Geeneen van twee.' Antwoordde ik toen. Toen was Justin het die me aankeek. 'Echt?' Vroeg hij verbaasd. Ik knikte. Haha, hij dacht vast dat ik er zo makkelijk in zou trappen. Dacht het dus niet. 'Ik wil de weddenschappen alletwee wel weer in laten gaan op voorwaarde dat jij ook iets moet doen wat ik je zeg. Wat dat is moet ik nog even verzinnen maar als je dat doet neem ik de weddenschappen weer aan.' Ik keek Justin voldaan aan terwijl Justin mij vol afschuw aankeek. 'Dacht het dus even niet he.' Zei hij. Ik haalde, net zoals Justin, m'n schouders op. 'Dan gaan de weddenschappen ook niet door.' Zei ik simpel. Justin zuchtte en ik zag hem tweifelen over wat hij nou moest doen. 'Oké, ik doe het wel. Maar dan nemen we wel die weddenschappen terug he?' Antwoordde hij uiteindelijk. Ik glimlachte breed. Ik ging Justin even helemaal voor gek zetten. Dat had hij wel verdiend na al die genante dingen die hij mij had aangedaan en ookal was hij nu m'n vriendje, ik had er nu al zin aan om hem af te zien gaan voor een hoop mensen.

Reageer (7)

  • LLaauu

    lolxD ik hoop dat ze iets heel leuks verzint:D

    1 decennium geleden
  • MsSwaggy

    hahahahaha COOL!!!
    Snel verderrr!!!

    1 decennium geleden
  • Aberforth

    haha, dat gaat nog iets worden. (: Je schrijft echt leuk ;3

    1 decennium geleden
  • badgucci

    haha briljant!(yeah)

    1 decennium geleden
  • xjustinbx

    hahaaha dit gaat zo leuk worden !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen