Ch. 3
n.n enjoy
reactiesss pleazz
~justin pov~
ik keek naar chaz die aan het praten was met abby, nam men iphone en sms'te naar chaz -dude mag ik effe naast abbs zitte?-. chaz nam zn BB en keek naar zn schermpje, toen knikte hij naar me. hij zei iets tegen abby en liep naar mij, ik stond recht en liep naar abyy, terwijl chaz hem zette op mijn zetel. 'hey abby!' 'ow! hey justin, uh waar is chaz?' 'die wouw effe praaten met ryan' en gaf haar een knipoog 'owkeej' ze lachte zo mooi naar me, ik lachte terug.
~abby pov~
ineens kwam justin naast me zitten, ik ben niet zo close met hem als met chaz maar hij is wel leuk. 'abby?' 'ja, justin?' 'hoe is het?' hij lachte met zijn mooie witte tanden. ik lachte terug en zei 'goed' ik knipoogde naar hem ' das goed...uuhh..ik mis je wel hé' 'wat bedoel je?' 'nu je zo close bent met chaz kijk je niet meer op naar mij' hij zei dat met een diepe zucht en keek bedroefd naa beneden. hij heeft gelijk ik zit wel veel bij chaz, ik had voor ik goed met chaz omging een betere band met justin dan nu...ik heb hem verwaarloost
~justin pov~
ik keek terug naar abby en zag dat ze met tranen in haar ogen zat. 'hee abby' ze barstte uit in tranen, ze nam me vast en zei ' het is... waar sooorryy justin!' ik zag chaz rechtstaan 'chaz laat mij maar' hij ging weer zitten en draaide zich om. 'justin...*snik* het spijt...*snik*me' ik nam haar kin vast zodat ze keek in mn ogen 'het is ok'
~abby pov~
'het is ok' zei hij, ik lachte een beetje en gaf hem een kus op z'n wang en knuffelde hem 'dankje'...
~justin pov~
na een half uur lag ze te slapen, ik had men zetel naar achteren gezet zodat ze haar hoofd op mn buik kon leggen. ik speelde wat met haar haar en keek hoe ze sliep. ik keek naar mn horloge, 20:04. ik keek in de bus en de helft van de bus lag te slapen, ik weet al dat ik niet zal kunnen slapen ik zuchtte diep....abby werdt wakker en zei 'justin' 'mhm' 'kheb het koud' 'wacht' ik deed mn hoodie uit en gaf het aan abby 'hier' 'dankje' ik nam mn andere hoodie die ik ook meehad in mn handbagage. ze lachte en deed mn hoodie aan 'gaa maar weer slapen, het is al laat' fluisterde ik.ze legde haar hoofd terug op mn buik en viel in slaap, ik wreef over haar haar en lachte.
~abby pov~
ik werdt wakker en zag dat justin ook wakker is 'hey 'hey slaapkop' hij lachte, ik ook. ik zag dat hij grote zwarte wallen onder zijn ogen had ' heb jij wel geslapen justin?' hij keek me aan en zei 'nee' 'waarom niet?' 'kweet niet, kan tog niet slapen' 'waarom?' 'kweet niet' toen was hij heel stil, het is niet normaal hoe hij zich gedraagt....
~chaz pov~
gelukkig, we zijn al in italië. ik lachte en keek naar buiten. 'dude! moet je kijken!' ryan duwde me an wijsde naar een paar meiden die buiten stonden 'wat is er met die meiden ry?' 'zie je dat niet?! ze zijn HOT' 'ok, zal wel' ik draaide me om en kee uit het raam voor mij. ikkeek nog es naar ryan die zat te kwijlen over die meiden, ik lachte en keek naar abby en justin die er zo stil bij zaten. oeii? iets gebeurt?? jutin ziet er vermoeid uit...
~abby pov~
na een paar seconden keek ik naar justin die er als een zombie bij zat, ik hd medelijden. ik nam zn hand, hij keek me aan, er kwam een klein lachje op zn gezicht, ik lachte terug. we zeiden niets, we keken elkaar gewoon stil, afvragend wie wat zegt, aan. naa een half uur stopte de bus voor een pitstop, iedereen had honger dus snelden ze de bus uit. justin en ik slenterden naar het wegrestaurant, ik wouw naar binnen gaan, maar zag dat justin hem op een bankje zette....
Reageer (1)
oowps sorry voor de schrijffouten :o
1 decennium geleden