Seventy
@Justin Drew Bieber
"Pas maar op, anders krijg je dit ijsje in je gezicht hoor!" Dreigend gaat Christian voor Ryan staan met zijn ijsje in de aanslag. Ryan had weer eens een plagende opmerking gemaakt, zoals altijd. Met een grijns op mijn gezicht kijk ik Chaz aan. Hij grijnst terug en we kijken toe wat Ryan en Christian gaan doen. Ik ben helemaal vergeten dat Jolanda er ook nog is, en ik hoor haar lachen. "Ik help je wel hoor Christian!" zegt ze, en ze gaat net als hem voor Ryan staan. "Dat is niet eerlijk! Nu ben ik maar in me eentje!" Met een pruillipje kijkt hij eerst naar mij, en dan naar Chaz. "Ik help je lekker niet! Eigen schuld!" zegt Chaz, en hij steekt zijn tong uit naar Ryan. Grinnikend kijk ik naar Ryan die nu weer naar mij kijkt. "Ik ga mijn ijsje niet in iemands gezicht duwen hoor, dan heb ik geen ijsje meer!" Voor dat ik het in de gaten heb slaan Jolanda en Christian toe. Met z'n tweetjes duwen ze hun ijsje in het gezicht van Ryan. Links van me zie ik Chaz helemaal plat gaan die hinnikend van het lachen over de grond rolt. "Chaz je rolt door de modder.." zegt Jolanda droog die snel weg is gerent bij Ryan en Christian vandaan. Ze zijn nog steeds bezig met de ijsjes in elkaars gezicht te duwen, maar Jolanda heeft zich er maar buiten gehouden verder. Pas dan schiet ik ook in de lach. "HAHAHA, JOLANDA, DAT ZEI JE ECHT GENIUS!" roep ik naar haar toe. Inmiddels is Chaz opgestaan die nu helemaal hysterisch doet over de moddervlek achter op zijn jack. Als hij in de gaten heeft dat Ryan hem uit aan het lachen is, rent hij met zijn ijsje (die ook helemaal onder de modder zit) achter hem aan. Christian heeft geluk gehad; Ryan heeft hem niet kunnen pakken met zijn ijsje. Het ijsje ligt nu gesmolten op de grond, dus hij kan alleen maar wegrennen voor Chaz, en niks terug doen. Ineens voel ik van achter dat iemand me beet pakt, en iets kleverigs in mijn gezicht duwd. "CHRISTIAN!" Ik veeg het van mijn gezicht op mijn hand en kan Christian nog net pakken. Ik duw mijn hand in zijn gezicht en begin weg te rennen. Tegelijkertijd pak ik Jolanda haar hand en neem haar mee.
Een wat langer hoofdstuk specialy for jullieee<3 Hoop dat jullie hem leuk vinden (: Zet maar in reactie Willen jullie me in de top helpen pleasee? KUDO KUDO KUDOOO<3 xxxx
Reageer (12)
haha wat gezellig(h)
1 decennium geledenhaha, wat een gezellig hoofdstuk(:
1 decennium geledenSnel verder<3
dat meen je niet. nu alweer laatste hoofdstuk bluhg.
1 decennium geledensnel verder je verhaal maakt me wel vrolijk
<3
whahahahaha
1 decennium geledenik lach me tepleures hier
Idd dit is echt een leuk verhaal dus reacties vind ze wel leuk:)
1 decennium geledenxx
VERDEEER(H)