,... No matter what you'll do.

Hé jij daar,

Gister heb ik mijn beslissing gemaakt.
Ik weet dat ik de hele tijd beslissingen maak, net zo vaak als ik ze verbreek,
maar deze keer houd ik vol.
Het is wat ik moet doen.
Het is wat je wilde.
Het is beter zo.
Vandaag neem ik niet een stap terug, nee, ik neem er 2, of 3, of 5 of 10.
Je bent niet langer het hoogtepunt van mijn dag.
Je maakt niet langer deel uit van mijn dagenlijkse routine.
Ik zal soms aan je denken, maar niet te veel, dan maak ik het mezelf alleen maar lastig.
Ze heeft me nodig, weetje.
Harder dan wie dan ook.
Dat kleine meisje waarmee ik vroegerelke dag speelde, en nu nogsteeds wekenlijks mee praat en films mee kijk en al mijn geheimen vertel,
Dat meisje is compleet verdwaald.
Ik wist het wel, maar het drong niet tot me door. Nu pas zie ik de ernst hiervan in. Ik moet haar redden, voordat het te laat is. En ik moet mezelf redden.
hoegraag ik het ook zou willen, de tijd blijft niet stilstaan op een warme zomerdag waar we samen zijn. Het leven gaat door, Mijn examens komen eraan, vervolgopleiding, baan. Mijn 16e verjaardag, eindelijk, maar toch ook veel te snel.
En ik zal je missen soms.
Ik zal aan je denken.
maar ik heb besloten om mijn energie elders te stoppen dan in jou.
Ik heb nu een baan, en ik ga mijn benen van mijn lijf afwerken in de vakantie, zodat ik veel geld verdien en niet aan jou hoef te denken.
Ik ga duizende manieren bedenken om haar te helpen, tot haar door te dringen, haar weer te laten genieten van dingen, en als ik duizend manieren heb bedacht, bedenk ik er nog meer!
Ik ga niet opgeven,
Ik ga mijn best doen, en daarom denk ik, dat je het wel begrijpt.
Ik kan niet van je verwachten dat je op me wacht, dus doe dat ook maar niet, ga maar, zoek een leuk meisje dat van je kan houden, en waar jij van kunt houden, zonder dat er oorlog ontstaat.
Ik wens je al het beste,
En ik beloof je dat ik niet zal falen.

met veel liefde en een enkele traan,
Canvas.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen