Gelukkig had vanmiddag Seth een beetje opgevrolijkt. Nu zat ik alleen boven, want Seth moest wachtlopen. Ik had er zo'n hekel aan als hij niet bij me was. Ik haalde mijn telefoon uit mijn broekzak. Misschien kon ik wat met Alice gaan doen. 'Hey Alice,'zei ik. 'Hey Cinthia. Ik heb zo'n zin om vanmiddag te gaan shoppen. Ga je mee? Bella en Nessie gaan ook mee.'Mijn god, ik zou er nooit gewend aan raken hoe erg dat mens kon praten. 'Ik kom eraan Alice. Hall jij me op bij de grens?'vroeg ik haar. 'Oké, ik zie je zo!'Hyper kind. Ik pakte mijn jas en liep naar buiten. Het was lekker weer vandaag. Bewolkt, maar droog en niet zo heel erg koud. Alice was helemaal hyper. What else is new? 'Hey Cinthia, ik heb echt zo'n leuk jurkje gezien...'Ik hoorde niks van wat daarop volgde. 'Hey Bella, hey Nessie,'zei ik toen ik ook in de auto stapte. Bella was waarschijnlijk gedwongen door Nessie's grote, onweerstaanbare ogen. Arme Bella. Hoewel, voor mij was dit nog meer een marteling waar ik me vrijwillig instortte. Ik kon namelijk als enige serieus moe worden.

Het Alice shoppen was nog erger dan normaal. Alles wat ik paste moest ze voor me kopen, of ik het wilde of niet. Ik had bijvoorbeeld geen flauw idee waarom ik in hemelsnaam een zomerjurkje nodig had, maar ze kocht er zeven verschillende voor me. Mijn god, dat werd nog wat als Nessie helemaal volgroeid was. Noem het slechte invloed van Alice. Mijn mobieltje ging af. 'Hey, Seth,'zei ik. 'Hey Cinthia. Kom je snel naar huis? Het gaat al beter met Leah.'Ik kon horen dat hij ontzettend opgelucht was. 'Ik kom eraan, zodra ik Alice en Nessie de winkels heb uitgesleept.' 'Oké, ik zie je zo,'zei Seth. 'Dat is geweldig,'zei Bella, die natuurlijk alles had gehoord. 'Ja, we waren zo bezorgd om haar. En Carlisle wist niet of ze nog wel zou genezen, maar net super=wolf= genezing=kracht kan alles,'lachte ik.

Reageer (4)

  • IamRenesmee

    super leuk geweldig mooi geniaal awsom epic genius nice cool amezing
    dat washet wel zo'n beetje ik weet geen leuke wooren meer:(

    maar wel leuke smilies
    (A)(baby)(doeg)(cat)(typing)(cool)(dance)(flower)(H)(K)(lol)(Y):P(puh)(hoera)_O_(yeah):)(nerd)(krul):$;)xD:Y)

    1 decennium geleden
  • Prim

    verder

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen