Foto bij ch. 1

LOVEE <3

weet ik is kort maarja ;)

reactiess x3

~Abby pov~
ik werd wakker gemaakt door ryan 'sis opstaatn, Grooote dag !!!' ik draaide terrug om. het deken wedt weggetrokken, ik werdt boos, dus nam mijn kussen, en sloeg ryan ermee. ' waarom moet je me wakkermaken?! het is nog maar...*kijkt op de klok*....omB,WAAROM HEB JE ME NIET VROEGER WAKKER GEMAAKT???!!!!, IK HEB NOG MAAR EEN UUR OM ME KLAAR TE MAKEN!!! IK HAAT JE' ik rende de badkamer in, en hoorde ryan lachen en lacht ook 'sis, ik gaa de andere bellen, we gaan samen naar school' 'ok, wathever!! LAAT MIJ NU MIJ KLAAR MAKEN OK??!!' ' oke sis' hij liep mijn kamer uit( dat hoorde ik door de deur die dicht werdt geslaan)ik maakte mij snel klaar.

~Ryan pov~
ik liep de trap af en nam mijn GSM en belde iedereen. toen keek ik tv, tot er iemand binnen kwam (via de achterdeur) ik wist al wie het was, enkel chaz komt via de achterdeur.'hey ryan!!' ik liep naar chaz 'hey buuuuud!!' 'waar is abby?' ik lachte en zei 'ze zit nog in haar badkamer, waaroooomm?' vroeg ik met een grote smile op mn gezicht 'uhh... ik moet haar iets dringends zeggen...' 'jaja zal wel' ik deed alsof ik iemand kuste 'ja!!' riep chaz. oeii dat klinkt serieus, hij meent het toch niet hé?, denk van wel hij doed raar...'uh, wacht anders in haar kamer tot ze klaar is' 'ok' hij liep de trap op, naar de deur van abby, zuchte diep, en liep binnen. 'WOW!! wat is er met die gast?!' ik schudde mn hoofd en plofte in de zetel en keek wat TV.

~chaz pov~
ik keek in het rond en ging naar haar bed.ik zuchte diep en liet mij vallen op haar bed, en keek dromerig naar het witte plafont. ik hoorde geluid uit de badkamer en zette mij weer recht op haar bed. na 2min. kwam abby naar buiten en zag mij zitten, ze lachte naar mij en liep naar me toe. 'hee, chaz' 'heey schoonheid!' ik deed mijn armen open en ze knuffelde mij, ik nam haar goed vast. ' ik heb je zo gemist chaz!!' 'jaa, een week is lang, maar nu ben ik hier voor je' ik nam haar op mijn schoot en lachte naar haar, ze lachte terug en knuffelde me nog een keer.

~abby pov~
ik ben zo blij dat chaz tog mee gaat, nu zijn ouder gescheiden zijn is het wel wat moeilijk, normaal zat hij nu bij zijn DAD in californië. ik nam hem goed vast en rook aan zn T-shirt die hij aanhad, die vertrouwde geur.......

Reageer (1)

  • Stump

    Verdeer <33

    &&. iLoveYouu xp

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen