Butterflies are released
mijn story in spotlight??
Ashley pov
Ik zie Bill dichter bij me komen, en voordat ik het weet drukken zijn lippen op de mijne, ik sluit mijn ogen en geniet van de kus, die langzaam overgaat in een tongzoen. Ik laat me onderuit op de bank zakken, en merk dat Bill over me heen komt hangen, en me lievelijk door mijn haar en langs mijn hand streelt. Als de tonzoen dan stop, kijk ik hem aan... Die mooie bruine ogen......
Bill blijft Ashley ook aankijken, in elkaars ogen kunnen ze zien hoe leuk ze elkaar eigenlijk vinden, en als Bill Ashley weer recht trekt, en nogmaals een kus geeft zegt hij...
B: Ik ben verliefd op jou!
Ashley kijkt hem met vonkelende ogen aan...
A: Ik ook op jou Bill. Fluisterd ze zachtjes toe
Deze woorden worden nogmaals bezegeld met een kus, en voor een lange tijd kijken ze elkaar aan....
B: Ash?... Wil je mijn meisje zijn?
A: Dat wil ik wel Bill, maar... stopt ze terwijl ze hem een beetje beteuterd aankijkt.
B: Maar?? en kijkt Ashley vragend aan.
A: Ik wil geen ruzie veroorzaken, niet met jou en ook niet met Georg, je weet dat hij hetgene niet volledig accepteerd.... en kijkt bedroefd weg.
Bill legt zijn vingers onder haar kin, en draait haar hoofd naar zich toe, en kijkt haar aan..
B: Georg moet maar accepteren dat ik van jou hou! zegt hij
En daarbij drukt hij zijn lippen wederom op die van Ashley, waardoor zij ook echt aan Bill merkt dat hij het meent, en vlinders beginnen door haar buik te vliegen, en terwijl ze haar hand in zijn nek legt, zoent ze hem vol passie.
Dit gaat zo nog even door, en als Ashley dan stopt, verteld ze Bill dat ze niks liever wil dan zijn meisje te zijn.
En terwijl de twee elkaar weer vol liefde en overgave tongzoenen, loopt Georg langs het raam, en als hij naar binnen kijkt kan hij zijn ogen niet geloven...
Reageer (6)
liefde is tussen die twee zo sterk...
1 decennium geledenmooi deeltje meis, ga zo door
Snel verder <3
1 decennium geledenNieuwe Abo.
graag gedaan Ann
1 decennium geledenwahahahaha hilarisch....
1 decennium geledenzo sweet ze zoenen
ik ben terug van nederland yes!!!!!
veeerdeeer
Georg gaat sowieso blij zijn voor zijn zusje. En anders zal ik het hem eens duidelijk komen maken. :p
1 decennium geleden