Foto bij Fun

Noah

Over een week zou ik gaan trouwen, en vandaag gaven we een feest, Vrienden en familie uit Nederland waren allemaal al overgekomen, ook Familie van Ibrahim uit Marokko was er al. We hadden een paar grote barbecues in de tuin staan en verschillende soorten vlees en andere hapjes en drankjes. In het midden van de tuin was een grote dansvloer en daarom heen stonden de tafels en stoelen. `We zijn niks vergeten he Ibi?` `Nee niet dat ik weet, en dan zien we het van zelf toch` ik knikte afwezig, `Komt allemaal goed joh` zij Ibrahim toen hij zijn armen om mijn middel heen legde, ik leunde tegen hem aan `Hhm jij zegt het` `Ik ga douchen` `Heee ik wil nu` `We hebben nog een gasten douche` zij hij gemeen, `Ja daag daar ga jij maar in, ik heb alle spullen nodig daar` zij ik verontwaardigd, `Wil mevrouw soms mee douchen?` Vroeg hij toen speels, `Nee dan ga ik liever in de gasten douche` ik liet een verbijsterende ibrahim achter, en rende snel naar boven maar natuurlijk was ik niet sneller, `Ibi nee zet me neer` gilde ik toen hij me optilde om me onder de douche te zetten,`Nog waardevolle spullen in je zak` vroeg hij? `Ja dus je mag me niet onder de douche zetten` hij grijnsde en haalde mijn zakken leeg, deed de kraan aan en en met 1 beweging stond ik er onder, `Fijn he dat je hier mag douchen van mij` zij hij terwijl hij ondertussen zijn kleding aan het uitrekken was, `Ja super, nu mag je me helpen me spijkerbroek uit te krijgen` Antwoordde ik sarcastisch, lachend hielp hij me uit de natte spijkerbroek `De rest kan ik zelf wel hoor` maar hij duldde geen tegenspraak, toen ik eenmaal uitgekleed was zette Ibrahim me nu onder de warme douche, `Zo en wat zeggen we dan Meisjes plagen zoentjes vragen toch` Hij schoot in de lach je misschien wel, `Nauw die krijg je niet` zij ik gemeen. `Haha dat denk jij` en hij begon me te kietelen `Weet je zeker dat ik geen kusje krijg` zij hij toen lachend, `Neeheee stop, oke je krijgt een kusje` hij stopte gelijk en tuitte zijn lippen `Kom maar op dan` `Jij spoort niet` mompelde ik toen ik hem een vlug kusje gaf. Waar hij duidelijk geen genoegen mee nam want en hij drukte zijn lippen weer op die van mij, zachtjes tikte hij met zijn tong tegen mijn lippen aan, eerst wilde ik mijn mond dichthouden maar hier kon ik geen weerstand tegen bieden, en liet me gaan in een passionele zoen `Zo dat is beter` zij hij grijnzend toen we de zoen beëindigd hadden.


reactie(flower)

Reageer (6)

  • QueenMary

    leeuk :D snel verder _O_

    1 decennium geleden
  • ICExTOUCH

    aaw wat lief, je schrijft mooi.

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    so sweet

    snel verder

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    aaaaaaaaaa ik ben zo verliefd op je verhaal. nog een deel? snel verder

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Nice ;)

    Snel verder!

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen