Foto bij 006.

De rest van de nacht heb ik niet kunnen slapen. Ik was veel te blij. Ik had kriebels in me buik maar ik was ook zenuwachtig. Het was 7 uur 's ochtends en ik had alweer honger. "Mann, ik ben echt een vreetzak" zei ik tegen mezelf. Tommie had blijkbaar ook honger want hij kwam naar me toe lopen en begon te miauwen. "Jaja, stil maar. Ik geef je wel brokjes." zei ik en Tommie miauwde weer. Ik stond op om brokjes te pakken en deed een paar in Tommie's etensbakje. In plaats van eten besloot ik om wat drinken te nemen en schonk een groot glas cola met ijs in. Ik liep terug naar de bank en ging zitten. Het was stil in mn appartement. Het enige wat je hoorde was Tommie die vredig aan het eten was en het geluid van de klok die langzaam tikte bij elke seconde. Ik hield niet van stilte dus deed ik de tv aan. Omdat het pas half 8 was, was er geen reet op tv. Alleen herhalingen van het nieuws en babyprogramma's. "Mmmm, wat ga ik kijken?" zei ik tegen mezelf. "Dora of het nieuws?" Ik besloot dat het Dora zou worden. Het is best een interessant programma. Niet elk klein meisje mag van haar ouders alleen met een aap op avontuur met een pratende rugzak en zingende kaart en lopen door het oerwoud en raadselds van een trol oplossen. Ook wordt ze gestalkt door een vos die steeds alles van haar wil stelen en ze gaat om met rare Engels pratende diertjes.Uhg, daar is die vos weer. "Ohnee! Dat is Swieber!" zegt Dora. "WHO CARES?!" zeg ik. "Zie jij Swieber?" vraagt Dora. "Ja bitch. Ik zie 'm." zeg ik. "Zie jij Swieber?" vraagt Dora nog een keer. "Dude, ik heb net al gezegd dat ik hem heb gezien." zeg ik. "Als je Swieber ziet moet je het zeggen." zegt Dora. Ik zucht. Nu beginnen Dora en Boots te zeggen "Swieber niet stelen. Swieber niet stelen." Ik lach ze uit want ik weet al dat hij dat wel gaat doen. En ik had gelijk. Uiteindelijk heeft Dora alles overleefd en ik ze weer gelukkig bij haar rare Engels pratende diertjes. Ik klik de tv uit. Eigenlijk ben ik best wel moe, dus ik ga op de bank liggen en sluit mn ogen. Dromend over wat er vanmiddag zal gaan gebeuren...

Reageer (1)

  • PrincetonGF

    wat er vanmiddag gaat gebeuren?
    ooh dat is niet zo moeilijk!
    having fun with Justin!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen