Foto bij my room

‘mag ik alsjeblieft mijn kamer in’ vraagt Stefan door de deur heen. Ik sta op en loop naar de deur ‘ben je alleen’ vraag ik ‘ja’ ik draai de deur van het slot en doe de deur open. Ik trek Stefan naar binnen en doe de deur weer op slot. ‘jij bent niet van plan om mijn kamer nog te verlaten vandaag he’ vraag Stefan ‘jouw kamer heeft een slot dus nee’ zeg ik ‘anderen kamers hebben ook sloten hoor’ zegt Stefan. ‘en dan de kans hebben dat die smeerlap me weer probeert te kussen ik dacht het niet’ mijn oog valt op een bruine sofa. Ik loop naar de sofa en ga zitten ‘ik slaap hier wel’ zeg ik en ik ga liggen ‘oke is goed maar ik had eten voor je meegenomen wil je dat nog’ vraagt Stefan. Ik vlieg omhoog ‘eten!!’ gil ik. Stefan kijkt me met zoon van waar-komt-die-energie-ineens-vandaan-net viel-je-nog-bijna-in-slaap blik aan . Ik ben nu serieus aan het schrokken als een varken. ‘wil je nog wat’ vraagt Stefan aan mij ‘ik wil wel nog wat voor je halen’. ‘nee nee hoeft niet’ zeg ik paniekerig. Ik spring omhoog en ga voor de deur staan. ‘voor morgen gaat deze deur niet meer open’ zeg ik. Ik wil weer in de sofa gaan zitten. Maar ik krijg een idee. Ik begin aan de sofa te trekken ‘Stefan help even wil je’ vraag ik met mijn liefste puppy ogen ‘oke als je de rest van mijn kamer heel laat’ zegt Stefan ‘deal’ zeg ik. Samen zetten we de sofa voor de deur. Stefan is even. douchen ik kijk naar mijn geïmproviseerde bed. Nu alleen nog dekens. Ik kijk naar Stefans bed hij heeft 2 losse dekens. Daar kan ik er wel 1 van lenen hij is toch alleen hoop ik. Ik pak 1 deken en 1 kussen en loop naar mijn bed -of iets in die richting- toe. Ik ga liggen en val meteen in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen