Oke, dit hoofdstuk is gewoon niet zo heel serieus, eigenlijk gewoon helemaal niet (:

Denise p.o.v
De show was afgelopen en Justin was aan het wachtten tot dat er mensen die een meet en greet hadden gewonnen binnen zouden komen. "wat ik nu toch wel wil weten is hoe jij hier nu bent" zei Justin lachend. "nou, jouw mama was zou lief geweest om mij op te komen halen en ik ga nu al mee touren" zei ik. Justin sprong op en bleef springen. "what the fack, Justin, je doet alsof je er net achter kom dat je Justin Bieber bent en 1000meisjes achter je aan heb" zei ik lachend. "je komt gewoon nu al" zei Justin met een grote lach op zijn gezicht. Terwijl hij nog steeds door sprong ging de deur open en kwamen er 4 meisjes binnen gelopen, Justin die het niet door had bleef springen, ik die het daarin tegen wel door had begon nog harder te lachen. Misschien lachte ik iets te hard want na een paar seconde was ik van de stoel waar ik op zat gevallen. Justin stopte met springen en ging op de grond zitten. "gaat het?" vroeg hij. Ik knikte. "maar je moet even naar de deur kijken" zei ik. Justin draaide zijn hoofd en zag nu ook de 4 meisjes staan. "hoi" zei hij en hij stond op. Daarna hielp hij mij weer omhoog. Ik ging weer op de stoel zitten. "ga zitten" zei Justin. De meisjes gingen op de zwarte bank zitten, Justin ging tegenover ze zitten op een stoel. "hoe heten jullie?" vroeg Justin. "Dat is Nicole, dat is Yill, dat is Maddie en ik ben Britney" zei het meisje dat Britney heette. "hoi Nicole, Yill, Maddie en Britney" zei Justin. "mogen we met je op de foto?" vroeg Maddie. Justin knikte. "maak jij de foto even" zei Britney en ze duwde een camera in mijn hand. "ik ben je hondje niet" zei ik en ik duwde de camera weer terug in haar handen. Ik zag dat Justin moeite deed om niet in lachen uit te barsten. "dat je met Justin hebt betekend nog niet dat je zo arrogant moet doen" zei ze. "en dat zegt iemand met een ego van hier tot Tokio" haar mond viel open van verbazing. Ik ergerde me dood aan haar. "zou je alsjeblieft een foto willen maken" vroeg Yill. "natuurlijk" zei ik en ik stond op. Yill gaf haar fotocamera en ze gingen bij Justin staan. Ik maakte 3 foto's. "dankjewel" zei Yill toen ik haar camera weer terug gaf. Ze begonnen vragen te stellen aan Justin. "Justin, wat vind jij nou leuk aan háár" zei Britney en ze keek arrogant naar mij. "alles, ze is geweldig" zei hij. "hallo, vergelijk haar met mij, ik ben beter, en ik geef écht om je" zei ze. "schatje, als ze mij met jou gaan vergelijken kunnen ze me beter met een varken vergelijken, dat scheelt niet zoveel van jou" zei ik. Ik hoorde een kleine lach uit Justin's mond komen. "als jij niet snel je mond houd dan, dan, dan sla ik je" zei ze en ze geen demonstratief voor me staan. Ik stond ook op. "ga je gang, er loopt hier zat bewaking rond dat dan wel met jou afrekent" zei ik lachend. Ze deed niks en ging terug zitten. "Justin, ik ben hier weg" zei ik en ik stond op. "tot straks" zei hij en hij gaf me een kusje. Ik liep weg, ik had geen zin in dat arrogante kutwijf. "wat is er?" vroeg Kenny die aan de andere kant van de deur stond. Ik vertelde hem het hele verhaal. "slim van je om weg te gaan" zei hij. Ik knikte. Opeens maakte mijn maag een raar geluid en Kenny begon te lachen. "volgens mij heb je honger" zei hij lachend. "ik weet het wel zeker" zei ik. "als deze meiden weg zijn gaan we naar het Hotel, dan gaan we allemaal eten" zei hij. "geweldig" zei ik. "ja, je mag wel eens wat meer vet krijgen, dat wilt ook schelen" zei hij en hij prikte in mijn buik. "waah, nouuww" zei ik. Ik deed hetzelfde bij hem en een paar minuten laten waren we verstrikt in een prik duel. "aaaaahh, laat me loss" schreeuwde ik toen Kenny me had opgepakt en me over zijn schouder had gegooid. "gaat het goed hier?" hoorde ik Justin vragen. "nee, Kenny pest mij" zei ik en ik wees naar Kenny. "ik pest jou, volgens mij is het anders om" zei Kenny. Justin begon te lachen, waardoor ik en Kenny boos werden. Kenny zette me op de grond en met zijn tweeën liepen we op Justin af.

Reageer (1)

  • JihaneBieber

    hahaha wat een arrogante bitchie is die britney zeg xd haha :P

    lucky denise :D
    en arme justin bij het laatst ze gaan hem prikken of kietelen wedden :D

    VERDERRRRRRRRRRRRRR :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen