Nu kun je wee rustig slapen, voor u Tweetybum ;)
Cinthia's P.O.V

De zon begon op te komen. We waren alle vier doodmoe. Renesmee was bij Billy en lag waarschijnlijk te slapen. Ik hield het niet meer uit. Om gek van te worden deze bedrukte stilte. Ik liep naar het strand. Het was altijd zo rustgevend. 'Hallo liefje,'hoorde ik na een tijdje een zachte stem zeggen. My god, had je haar weer. 'Hallo,'zei ik zo vriendelijk mogelijk. Ik probeerde mijn gezicht in de plooi te houden, maar ik walgde van haar. Ze had Seth aangevallen. 'Je ruikt heerlijk,'zei ze en haar gezicht veranderde. Haar uiterlijk bleef even mooi, maar haar uitdrukking maakte iets monsterlijks in haar los. Ik dook ineen en wacht op de pijn, maar die kwam niet. Wel een gil, wel een scheurend geluid, maar ik voelde niks. Ik keek voorzichtig op. 'Seth,'zei ik opgelucht en ik huilde. Seth liep naar de bosrand, veranderde terug en kwam bij me zitten. 'Cinthia, rustig. Alles is goed,'zei hij. Ik kon hem niet geloven. 'Is iedereen oké? vroeg ik. 'Colin is gebeten, maar Carlisle heeft het al onder controle. Hij heeft hem direct geholpen.'Er was iets aan zijn toon, vlak en hard, alsof hij me niet alles vertelde. 'Seth, wat is er?'vroeg ik. Was er iemand dood? Hij slikte. 'Ik heb Jane aangevallen, er niet goed bij nadenkend dat ik toen buiten de bescherming kwam. Jane viel me aan en Leah kwam me helpen. Maar toen gaf ik haar back-up, dus zorgen dat ze Jane kon aanpakken, maar opgegeven moment gebruikte Jane haar gave. Ik ging wilde haar afleiden, zodat Leah nou ja, zodat ze zich weer in het gevecht kon storten. Maar Jane gaf niet op en ging zolang door dat Leah nu in coma ligt,'zei hij. Ik zag dat hij zichzelf dit alles verweet. 'Seth, het is niet jouw schuld. Jane is een valse en sadistische bitch,'zei ik en ik sloeg een arm om hem heen. 'Leeft ze nog?'vroeg ik na een tijdje zachtjes. Seth schudde zijn hoofd. 'Na wat ze met mijn zus had gedaan heb ik haar eigenhandig vermoord. Met hulp van Sam,'zei Seth. Kreeg die bitch toch nog zijn verdiende loon.

Reageer (4)

  • IamRenesmee

    YES JANE IS EINDELIJK DOOD

    super spannendd

    1 decennium geleden
  • JenniBieber

    Snel verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!
    Anders ga ik dood!!:(
    Xxx je nieuwe abo Jenniffer Black

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    Dankje!! Dan kan ik nu lekker gaan slapen ;) XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen