in konoha was het vandaag rustig en stil, je had het gevoel alsof er niet's aan de hand was. iedereen op straat zei hai en glimlachte...
!!!BAKA!!! wat was dat? naruto vluchte snel een soort bos in

!!!BAKA!!! naruto rende de straaten in op zigzaggend, wankelend, op en onder. ik begreep nu ook waarom... een meisje met een boze, enge blik en een spuit die er zo scherp uitzag als een kunai rende achter hem aan. naruto: sakra-chan waarom ik bajore!!!sakura: yoerasai!
ik keek ff goed. huh? had naruto nou verband om??? hij kwan steeds een stuk dichterbij. nu kon ik het goed zien... hij had witte kleren aan, wit verband om en een snee op zijn wang. ik: pfoeee, is hij nu weer uit het ziekenhuis ontsnapt! dit is al de 5x in 3 dagen!
naruto sprong op een dak en wiste te ontsnappen via een smal weggetje die hem naar een soort bos leide. sakura: naruto!!!! baka!!! kom onmiddelijk terug!!! natuurlijk trekte naruto er niks van aan en rende het weggetje verder op...totdat hij plotseling stopte.
*knor, roggel, burp* naruto: shit ik had niks gegeten, nu heb ik reuze honger! naruto ging opzoek naar eten, eerst probeerde hij de eitjes van een nest te pikke, dat uiteindelijk lukte... totdat moedervogel kwam! daarna probeerde hij bessen te plukken dat hem ook lukte... totdat hij merkte dat hij er uitslag van kreeg! toen zag hij oppeens een appelboom aan de rand van een ravijn. *knor knor roggel burp* naruto: waarom nu bajore! zonder erbij na te denken klom hij snel de boom In, hij wou een appel pakken maar hij kon er net niet bij!...hij rekte zich zo ver mogelijk uit... hij had de appel inmiddels te pakken maar *krak* de tak brak naruto:aaaaaaaaa! hij rolde de boom uit en net voordat hij in het ravijn zou vallen remde hij met zijn voeten, doodstil stond hij met zijn tenen op het randje van het ravijn. naruto: net op tijd bajore! *knak* *vieeeeeeeeeewwwwww* *plonk* een appel was van het hevige geschudt naar beneden gevallen en net op de hoofd van... yep, naruto gevallen. naruto:AAAAAAAAAAA!!! hij viel het ravijn in! het was best diep maar uiteindelijk bereikte hij de grond. bewusteloos lag hij daar... een heel jong meisje (ongeveer 8) tilde hem met moeite op en bracht hem naar een grot. naruto opende zijn ogen hij was niet meteen bij maar hij had genoeg energie om te kijken en te praten. naruto: hoe kom ik hier?, en wie ben jij? het meisje antwoorde: ik heb je meegebracht, ik ben trouwens may... dat waren de laatste woorden die hij hooorde voordat hij in slaap viel...

Reageer (6)

  • missShinobi

    ikweet niet zelfs niet hoe ik dit verhaal ga eindige! xD IK LAAT HET ME WEL "OVERSTROMEN" IKWEET ZEFLS NIET OF IK WEL VERDER MOET GAAN!? MOET IK DOOR OF STOPPEN?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen