Justin.


Haar lange bruine haar hing over haar schouders en haar heldere blauwe ogen glinsterden in het zonlicht. Ze was prachtig! Ze droeg een witte tanktop met een zwart leren jasje erover en een blauwe skinnyjeans met rode vans. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. Volgensmij had ze door dat ik naar haar aan het kijken was, want ze begon te blozen. Ik vond het wel schattig. "Heey, ik ben Paige" zei ze. Haar stem was als een engel, zo mooi. Ik stond daar maar een beetje en wist niks te zeggen. "Hallo? Justin gaat alles wel goed?" vroeg Paige. "J-j-ja. Alles, alles gaat goed" wist ik stotterend uit te brengen. Paige begon te giechelen en deze keer was ik het die aan het blozen was. "Ik ben Paige Dawn. En vandaag ben ik de fotografe." zei ze. "Ik ben Justin. Justin Bieber." zei ik. "Dat weet ik toch, Silly!" zei Paige en ze moest lachen. Ik moest ook lachen en ik wist me geen houding te geven "Zullen we beginnen" vroeg ik. "Ik moet nog een paar dingen klaarzetten en dan kunnen we beginnen." zei Paige en ze begon kussens neer te leggen. "Let's get this party started" zei Paige en ze pakte haar camera en vertelde wat ik moest doen en wat het mooiste was. Natuurlijk wist ik zelf al welke poses ik zou doen en hoe ik moest lachen, maar ik wou graag dat ze praatte zodat ik haar mooie stem kon horen...


Paige.


Ik kon het nog steeds niet geloven! Ik ben gewoon Justin Bieber aan het fotograveren en hij blijft naar me kijken. Ik bleef ook steeds naar hem kijken, maar hij had niks door, want ik deed alsof het bij de shoot hoorde. Justin was gewoon de perfecte jongen! Dat bruine haar en die hazelnoot bruine ogen. Zijn lippen en zn sixpack. Alles was perfect. Ik vertelde hem wat hij het best kon doen en hij luisterde aandachtig naar alles wat ik zei. Alle foto's die ik maakte waren perfect. Helaas was de fotoshoot afgelopen en ik wou beginnen met alle spullen opruimen. Ik draaide me om en voordat ik het wist sloeg iemand me met een kussen. Ik keek achter me en zag Justin staan met een ondeugend lachje. Hij was zo sexy. Ik zei niks en keek naar Justin. Hij sloeg me nog een keer en ik begon te lachen. Ik pakte een kussen en sloeg Justin terug. "OH BABY,ITS ON LIKE DONKEY KONG!" zei Justin en hij begon achter me aan te rennen. Ik probeerde te vluchten, maar Justin was te snel. Het was een wild gevecht en de veren vlogen overal. Na een half uur zaten we uitgeput op de grond en moesten lachen om de rotzooi die overal lag. "Ik ga even wat water halen" zei Justin en hij stond op. Ik ging op de grond liggen en sloot me ogen en dacht na over vandaag. Wat ik niet doorhad was dat Justin een briefje in mn tas stopte met zn nummer en andres erop. Justin kwam weer naar me toe met een kussen en sloeg me weer. "Oh Pretty Paige, you're so cute, vooral met die veertjes in je haar" zei hij met een glimlach. "Oh Justin, ik zal je krijgen" zei ik en sloeg hem terug. Zo raakten we weer in gevecht tot laat in de avond...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen