002.
- de middag van de shoot.
"Oh shit! Waarom moet uitgerekend ik nou weer in de file staan? Hij zal vast al lang bij de shoot zijn! Nou, dat maakt een goeie eerste indruk." Paige was best kwaad en erg gestresst. Ze wist niet wat ze moest doen. Gewoon zeggen dat ze in de file stond of dat ze het was vergeten. Zou hij willen dat ze de waarheid vertelde of dat ze nonchalant was en dingen gauw zal vergeten. Ze ging toch voor de eerste optie en zou gewoon de waarheid vertellen. Ze zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand tegen haar zou liegen. "FINALLY" schreeuwde ze. Er was toch niemand die haar kon horen, want ze zat toch in de auto. De auto's begonnen te rijden en Paige probeerde zo snel mogelijk naar de studio te gaan, voordat het te laat was.
- in de studio.
"Waar blijft de fotografe? Ze had er al lang moeten zijn..." Justin liep gefrustreert heen en weer door de studio en dacht na over hoe ze eruit zal zien en wat haar naam was. Voor het eerst sinds een korte tijd had hij zin in een fotoshoot. Wat best raar was, want volgens hem hoorden fotoshoots altijd leuk te zijn. 10 minuten gingen voorbij en Justin was best teleurgesteld. Hij stond op en ging voor de laatste keer naar Kenny om te vragen waar de fotografe bleef. Maar Kenny had geen idee en Justin plofte neer op een stoel. 5 minuten waren weer voorbij en Justin begon zich nu toch echt zorgen te maken. Toen hij voor de allerlaatste keer opstond om te kijken waar ze bleef hoorde hij een deur. Hij keek op en daar kwam ze...
Er zijn nog geen reacties.