Chapter 1: my new family
Ik zit in de taxi op weg naar me 27ste adoptie familie.
Ik hoop dat dit een blijvende familie is de rest stuurde me weer terug omdat ik te rustig was,dat is toch geen reden! Hun vonden van wel.
Ik kijk naar buiten en denk aan 17 jaar terug toen ik een paar maanden oud was.
ik kruip door de kamer heen terwijl me ouders me lachend aan kijken.Op eens hoor ik een knal en meteen ligt me moeder op de grond omringt door een plas bloed. Ik begin te huilen en word op eens op gepakt door een koude man,hij is ijskoud,hartstikke bleek en heeft wijnrode ogen. Hij legt me in een rieten mandje en rent op volle onmenselijke snelheid naar het weeshuis,legt me voor de deur en legt een briefje bij me neer."geen zorgen mijn dochter,ik kom terug voor jou op je 18e verjaardag"waren zijn laatste woorden en hij verdween
Ik droom er de laatste paar maanden over en ik weet het zeker,mijn officiële vader is geen mens.
Ik las op internet dat het de kenmerken zijn van een...vampier.
Ik geloof het niet maar ja.
Ik kijk naar buiten en zie het vlieg veld van Los Angeles al in zicht komen,ik verhuis helemaal van het weeshuis in Los Angeles naar een klein plaatsje genaamd Forks.
~tijdsprong 2 uur en 40 min.~
Ik zit in de auto van me adoptie vader:Charlie,hij is de chief van de politie hier in Forks. Me adoptie zus was met haar vriendin winkelen in Port Angeles,Alice Cullen heette ze zei Charlie.
"zo was de vlucht comfortabel?"vraagt Charlie na een doodse stilte.
"oh,ja hoor alleen het eten niet zo erg"antwoord ik waarop een nieuwe stilte valt.
Na een uurtje rijden we Forks in,populariteit, 3.120.
Het is er erg regenachtig maar dat maakt niet uit ik kom toch niet vaak buiten."zo wat vind je van Forks tot nu toe Jadella"vraagt Charlie."jade,het is klein maar fijn"zeg ik."sorry,gelukkig maar"zegt Charlie en rijd een klein straat in waar we opeens een groot wit huis zien.
We stappen uit en zien een mooi huis,Charlie haalt me tassen uit de politie auto en brengt ie naar binnen."loop maar naar boven recht af en dan de tweede deur das jouw kamer"zegt Charlie en ik volg zijn instructies op.
Er zijn nog geen reacties.