Foto bij Aah so sweet

http://www.quizlet.nl/stories/50099/how-can-i-survive-this-life-ibrahim-afellay/
Als je wilt zou ik het fijn vinden als je deze story ook leest!^^=)

& Tankx voor de nieuwe abo-ers:P en de reactiees!!

Noah

De volgende dag was Ibrahim gelukkig vrij, en zaten we samen in de hangmat buiten, toen opeens de buurvrouw mij riep `Noah ben je thuis` `Ja wat is er` `Mijn dochter en schoonzoon hebben een ongeluk gehad zou jij op Rosa En Manoa willen passen?` `Natuurlijk ik kom er aan, is het goed als ik hun mee neemt naar hier?` `Ja dat is goed hoor` `U gaat toch niet alleen rijden?` vroeg ik bezorgd? `Ja wel ik kan gewoon rijden` Ibrahim die achter mij was komen staan zij `Ik breng u wel, kom maar` Ik kan de 2 Jarige Manoa over van de buurvrouw en gaf Rosa van 4 een hand. `Zo wat wil jij gaan doen Roos?` Het meisje haalde verlegen haar schouders op. en keek eens rond `Met de poppen` zij ze zachtjes heb je die bij je? `Bij Oma` `Nauw dan gaan we die toch even halen` Ik pakte de poppen en nog wat kleertjes en ander speelgoed, en het camping bedje. Ik installeerde de poppen in de tuin op een kleed en Rosa ging lief spelen, en Manoa kroop er rondjes om heen. `Hey schatje jij bent snel` zij ik toen Ibrahim de tuin in kwam lopen, `Ja , ze belt als ze weer gehaald wilt worden` `weet je al iets over haar dochter` hij schudde zijn hoofd ` Ze stond er op alleen te gaan, dus dat heb ik geaccepteerd.` Hij stond op en liep richting Rosa en Manoa en ging bij Rosa op het kleed zitten `Wat ben jij aan het spelen?` `Vader en Moedertje en de Papa is werken` zij ze trots `Maar nu ga ik stoppen met Moedertje spelen` Ibi glimlachte lief, `O dan kan je mooi met mij gaan spelen` zij hij met een grijns `Wat dan?` vroeg Rosa `Voetballen dat kan jij wel toch` ze twijfelde even maar knikte toen ja. `Ja mijn papa vind dat ook leuk, dus ik ook` zij ze blij. Ibrahim tilde Manoa op en zwierde haar heen en weer `Ga jij bij Noah zitten moet je maar goed kijken he, hoe Roos en ik gaan voetballen` Zij hij tegen Manoa. Ik glimlachte verliefd twijfelen of hij goed met kinderen is hoef ik zeker niet.



Reactie-kudo-Abo:$:$:$:$

Reageer (5)

  • QueenMary

    Ibrahim is een lieve papa <3

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Awhh.. Papa Ibrahim.

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Awhh snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    aa papa ibrahim.
    aaaha
    p.s. als je me story's leest wil je dan ook even reacties plaatsen:$ dank je en snel verder
    papa ibrahim(L)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen