Sixty-eight
@Maritt Overbeek
Vol energie lopen Amy en ik richting Elisa's huis. "Misschien zijn er ook nog wel leuke jongens!" roept Amy luidkeels. "Haha, jij weer met je jongens, we kunnen ons beter richten op het surfen. Tenzij je misschien een niveau lager wilt?" Ik kijk Amy met één wenkbrauw omhoog aan. "Oké oké, ik concentreer me wel op het surfen." zegt ze dan maar, en snel er achteraan mompelt ze: "Maar áls er een leuke jongen is niet helemaal.." "Dat hoorde ik!" Lachend pak ik Amy beet en geef haar een por in haar zij. "Hahaha, dat was de bedoeling!" Plagend rent Amy voor me uit naar het huis van Elisa en voor ik nog iets kan doen doet de vader van Elisa al open. Zie ik het nou goed, of is die man zo kwaad als wat? "Elisa komt niet buiten vandaag!" roept hij, en met een harde klap valt de deur weer dicht. Ja dus, hij is kwaad. Met open mond kijk ik naar de deur. "Ohmygod.." stottert Amy net zo verbaasd als ik. "Ik heb die vader nog nooit gezien, nu voor het eerst, en dan is hij zo boos." zeg ik, en ik kijk Amy aan. "Je hebt gelijk.. Ik heb die vader ook nog nooit gezien eigenlijk.. Elisa haar moeder doet altijd open." Ik zie dat Amy nadenkt. "Zielig voor Elisa zeg.." zegt ze dan maar, want ze snapt het nog steeds niet helemaal. "Anders vragen we het haar een andere keer wel.. Kom, we hebben niet zo lang meer om te kunnen surfen." Ik pak mijn bord weer stevig vast en loop de voortuin uit.
Ik ben weer terug! Vandaag kan ik denk ik niet zoveel hoofdstukken schrijven, want er komt een vriendin slapen.
Ben nog steeds super blij met zoveel abo's! (: xxxx
Reageer (7)
love love love your your your story story story<33333333333333333333
1 decennium geledenOMG DIE VADER IS BOOOOOOSSS!
1 decennium geledensnel verdeeeerrrrr!
verdeerrrr(H)
1 decennium geledenVerder:)
1 decennium geledenIloveit <3
verder !!
1 decennium geleden