Even op aanvraag: Een lijst van de (belangrijkste) personages! :) Ik heb nu al veel personen en namen erin gegooid dus is het misschien wel handig voor jullie :)


Meiden:
Raziya Isis Sagira Meskeneth, ofwel Isis: Zwart, lang haar, heldere blauwe ogen en een getinte huid. Ze is klein en slank, de rest ken je al wel van haar. Agent Kitsune
Christiana Fortune: Agent Hira. Blond haar, groene ogen. Grappig, gezellig, maar serieus wanneer dat nodig is.

-Deze meiden komen later nog-
Anzu Hamasaki: Yami's vriendin. Hoofdchearleader, bruin halflang haar en bruine ogen. Irritante schijtbitch.
Mai Valentine: Blond haar, bruine ogen. Cheerleader, superslet. Grote tieten jwz



Jongens:
Tojo Kojuro: Het hoofd van Alter. Grijzend haar, kleine snor. Gezet, lang mannetje met een gouden hartje.
Lumen Night: SLECHTERIKKKK daar komt later nog informatie over
Yami Atemu: Populairste jongen van de school. Uiterlijk: Zwart haar, blonde plukken in zijn pony en amethistkleurige haarpunten. Ook zijn ogen hebben een amethiskleur. Hij heeft een getinte huid en is licht gespierd. Zijn stiefvader is een van de rijkste mannen in Tokio. En hij is Egyptisch. Over zijn echte ouders geef ik later nog uitleg.
Joey Wheeler: Beste vriend van Yami. Blond haar en bruine ogen. Hij is de clown van de school en dus lastig om serieus te nemen.
Tristan Taylor: Rokkenjager en vechtersbaas. Bruin haar wat altijd in een kuif zit, donkergroene ogen.
Duke Develin: Knap, lang. Zwart haar en heldere groene ogen. In zijn oor heeft hij altijd een oorbel met een dobbelsteen eraan. Ook hij zit graag achter de meiden aan.
Seto Kaiba: Bruin haar en felblauwe ogen. Hij is de CEO van een groot bedrijf, dus in de les is hij vaak bezig met zijn laptop i.p.v. de les. Men vindt hem arrogant en hooghartig, en eigenlijk is iedereen bang voor hem. Iedereen, behalve zijn vrienden: Die kennen zijn zachte, lieve, vriendelijke kant.


You will get your...
Reward.
What is that, whore,
You're living for?
Is it so wrong
To think there's more?
There's always one
Worth waiting for...
What is that hole
You're living for?
You fill the house with bells...
But who can live like that?
You wanna speak like angels,
But you can't.
What is that, whore,
You're living for?
You will get your...
Reward.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • YAOIxSIXX

    jaah zus ik lees eindelijk je storry;)
    best wel laat maar boeiuuuhh;)
    xx ly

    1 decennium geleden
  • Toska

    Jij moet verder anders kan ik vannacht niet slapen. Kijkt je heel lief aan die ogen kun je toch niet weerstaan. Niet dat ik van plan was te gaan slapen dus schrijf maar snel nog een deeltje.

    1 decennium geleden
  • develin

    ding ding ding
    jaloerse bitch allarm :3

    i love it
    dus jij verder moet!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen