Foto bij you are special (Tom lovestory) 3

reacties?

Kelly pov:
De volgende ochtend bracht je je broertje naar school toe en reed toen door naar je eigen school. Het licht sprong op groen en je stak de straat over. Blijkbaar had een autobestuurder niet goed opgelet want ze reed tegen je fiets aan waardoor je met een smak op de grond viel. De bestuurster stapte geschrokken uit. Vrouw: "Oh sorry ik had je echt niet gezien, gaat het?" Je stond voorzichtig recht, je been deed zeer en je zag dat je knie open lag. Je keek naar je fiets die kapot op de baan lag. Verbaast keek ik naar de fiets, hoe kon ik mijn broertje nu van school halen? Niet veel later hoorde je sirenes en zag daar de politie en de ambulance aankomen. Je moest van de ambulanciers mee en je gehoorzaamde ze maar. Je voelde lichtjes de pijn uit je knie weer wegtrekken. Ambulancier: "Kom laat me die wonde op je hoofd eens bekijken." Je had niet eens doorgehad dat je arm en hoofd ook open lagen. Nu pas merkte je de warmte van het bloed dat langs je slaap naar beneden sijpelde. De ambulancier verzorgde de wond en bleek tot de conclusie te komen dat de wonde helemaal niet zo erg was en niet genaaid zou moeten worden. Wat hij heel raar vond aangezien je veel te veel bloed had verloren.


Gio Sherova pov:
Ze geloofden je niet. Ze dachten dat je gek was maar jij wist wel beter. Je wist het zeker, je vader had de code gekraakt en daarom hebben ze hem vermoord. Dit mag niet in slechte handen vallen dacht je. Deze mensen zijn speciaal, ze zijn een gift. Je moest en zal ze allemaal waarschuwen. Dat moest gewoon. Ik, Gio Sherova beloof plechtig dat ik het werk van mijn vader verderzet. Je bleef staren naar de muur in je vaders werkkamer. Er stond een grote kaart op met overal draadjes en foto’s van personen. De personen die op de muur stonden had je al opgebeld, maar wat als er nog waren? Wat als je vader nog niet iedereen had kunnen bereiken? Hoe kon je deze mensen dan waarschuwen? Je moest je vaders werk voortzetten. Dat moest gewoon.

Reageer (2)

  • TokioGirls

    Dit is egt vet verhaal:)
    VerdeRr:)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is supergoed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen