Ik heb een nieuwe story!!!
Over en ernstig ongeval tijdens surfen [ft ibrahim afellay]
http://www.quizlet.nl/stories/50099/how-can-i-survive-this-life-ibrahim-afellay/

[i]Sorry ik heb even geen inspii! komt wel weer; maar toch even een saai deeltje dan maar...

3 maanden later,

Noah

Vanavond was de wedstrijd Barcelona-real Madrid, Ibi was halverwege de ochtend vertrokken naar de club en zal daar tot vanavond laat wel zijn. ondertussen was ik al vast begonnen met hopen voor speel minuten, ibrahim zelf maakte zich daar niet zo druk om. Ik liet de beelden van de laatste maanden door mijn gedachten gaan en glimlachte. ik haalde de was uit de wasmachine en hing de was dromerig buiten op. Toen ik klaar was met mijn huishoudelijke klusjes, schonk ik een groot glas cola in en pakte een boek, ik hoorde kinderstemmen bij de buurvrouw wat mij deed glimlachen, trouwen en kinderen krijgen dat was mijn grootste wens, Maar of ik kinderen kon krijgen was de vraag mijn moeder was niet makkelijk zwanger geworden en mijn oma ook niet. Maar daar moest ik nog maar niet aandenken.

Ibrahim

We waren hard aan het trainen voor de wedstrijd van vanavond. Noah zou ook komen kijken dus ik hoopte wel dat ik wat speel minuten zou krijgen, Noah die gelovig opgevoed was zij een keer je moet je hoop nooit op mensen zetten ibi dan word je altijd teleurgesteld, en daar had ze gelijk in. Toch hoopte ik er stiekem wel op. We speelde een partijtje, en gingen daarna gezellig met zn allen eten. Op naar vanavond.

reactie(flower) [/i]

Reageer (2)

  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen