Foto bij 2.

SORRY! Het is een slecht hoofdstukkie maar ik moet er ook nog in komen, snorrie!

Na een halfuur gekletst te hebben staat Hilary op. "Wat ga je doen?" vraagt Draco nieuwsgierig. "Naar de wc," giechelt Hilary. Ze loopt naar de wc en doet daar haar behoefte. Als ze terug loopt komt ze langs de coupé van haar broer. "Harry," grijnst ze. De jongen met de snee in zijn hoofd kijkt op. "Eh, wie ben jij?" Hilary kijkt hem verontwaardigd aan en neemt plaats. "Je herkent je eigen zusje niet meer? Noh, Harry. Dat valt me tegen..." Harry wordt rood en kijkt weg. "Er is mij nooit gezegd dat ik een zusje heb," mompelt hij. "Nou, aangenaam." Ik kijk de twee anderen. "Wie zijn dit?" vraagt Hilary nieuwsgierig. "Ron Weasley," een smerige blik glijdt over haar gezicht, Weasley, armoedzaaier, bloedverrader, dreuzelvriend. "En Hermione Granger." Hilary kijkt naar het meisje, ze heeft een bos krullen en erg lange voortanden. "Granger, nog nooit van gehoord. Zijn je ouders tovenaars?" vraagt Hilary. "Nee." "God, Harry, kun je geen vrienden uitzoeken ofzo?" Harry kijkt haar verbaasd aan, terwijl Weasley en Granger haar alleen maar woedend aankijken. Get a life. "Hoe bedoel je?" "Een modderbloedje en een bloedverrader, kun je nou echt niet beter krijgen. Of wordt je gedwongen. Wacht, ik stel je wel aan Draco voor. Hij is volbloed en veel beter dan dit stelletje." Harry kijkt Hilary boos aan. "Nee, ik ga niet met je mee. Dat jij mijn zusje bent, gadverdamme." Hilary grijnst. "Dat denken wel meer mensen van mij. Bloedverraders," Ze spuw het woord uit en loopt weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen