Foto bij Princess 8

Hi, Ik ben niet terug, maar ik schrijf nog wel stukjes, want het is boring as hell hier.

Ik kwam hijgend aan bij mijn huis. Nou jaaa mijn huis? Het huis waar ik in logeerde en wat eigenlijk van Pattie was. Uhh, oke vaag whatever. Mijn gedachtes slaan op hol. 'Pattie!' schreeuwde ik toen ik naar binnenging. Ik hoorde geen reactie en haalde mijn schouders op. Ze was vast naar werk ofzo.. 'Justin!' riep ik dan maar. Het bleef stil en ik werd zenuwachtig. Ik was nooit goed geweest in alleen thuis zijn. Altijd in ons paleis waren er wel mensen. Privacy heb ik nooit gehad. Ik liep de trap op en ging naar mijn kamer. Als Justin richting Ryan was gegaan zou ik hem een schop onder zijn kont geven. In mijn kamer ging ik op mijn bed zitten en haalde mijn blackberry tevoorschijn. 'WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH' hoorde ik plotseling. Ik schoot overeind en mijn blackberry viel uit mijn handen. Beangst ig keek ik de kamer rond. 'ÁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! KOM TE VOORSCHIJN!' gilde ik. Ik hoorde Justin lachend de kamer binnenkomen. 'Jeez, jij wordt ook snel bang.. Normaal gesproken is er wel meer nodig om iemand de stuipen op het lijf te jagen!' lachte hij. Ik pruilde en sloeg zogenaamd boos mijn armen over mijn armen. Justin kwam dichtbij en drukte zich tegen me aan. Hij keek me grijnzend aan. 'Wat grijns je?' vroeg ik zacht. 'Gewoon.. Je bent leuk' Ik haalde mijn wenkbrauwen op. 'Leuk? Als ik vriendinnenleuk?' vroeg ik hem. Het leek heel even alsof ie bloosde, maar hij schudde snel zijn hoofd. 'Uhh nee.. Gewoon als in vriendenleuk. Net als hoe ik Ryan leuk vind' zei hij snel. 'JUSTIN BEN JE HOMO?!' gilde ik. 'Nee' zei hij grommend en liet me los. 'Just kidding!' grijnzde ik. Ik liep de kamer uit en Justin volgde me. Stalker. 'Wat ga je doen?' vroeg hij. 'Simpel.. Ik ga je kamer bekijken!' Justin hield me tegen. 'Doe maar niet' Ik keek hem fronsend aan. 'Hoezo heb je Playboy boekjes liggen? Waarvan je mamie niks mag weten?' plaagde ik hem. Hij schudde zijn hoofd. 'Nee, ga maar dan' Ik liep zijn kamer binnen en het zag er als een typische jongenskamer uit. Kleren overal op de grond, petten, schoenen en natuurljk een Xbox bij de tv. Met allemaal spellen eromheen. En een gitaar, drumstel en keyboard. Dat was nieuw.. 'Zing je?' vroeg ik hem. Hij knikte, 'Niks byzonders gewoon voor familie en vrienden en zo..' 'Zing is iets' beveelde ik hem. Hij haalde zijn schouders op en liep naar zijn microfoon. Ik was verbaast dat hij iets ging zingen. Normaal zouden jongens hebben gezegd: 'NEE NEE NEE!' Justin deed zijn microfoon aan en begon met zingen. 'Gotta change my answeringmachine..' Ik herkende het lied. 'So sick' van Ne-Yo. Ik stond glimlachend naar Justin te kijken. Hij had een prachtige stem. Ik zeg dat niet zo snel.. Normaal gesproken kraak ik iedereen af. En als ik je dan goed vind.. Wow, dan ben je geweldig! Toen het lied afgelopen was klapte ik luid in mijn handen. 'GREAAT!' riep ik en ik vloog hem om de hals. 'Thanks' grinnikte hij. 'Weet je, je moet je filmpjes op YouTube zetten!' Justin schudde lachend zijn hoofd. 'Nee, zo goed ben ik ook weer niet' 'NIET GOED?! Je bent geweldig!' Justin ging op zijn bed zitten. 'Sinds wanneer ben jij zo positief?' lachtte hij. 'Sinds nu! Je bent geweldig. Please doe het voor mij' Ik zag Justin nadenken. 'Ik weet het niet' antwoordde hij.


~Wie vind dat Justin de filmpjes op youtube zet geeft een lange reactie! (flower)


Willen jullie trouwens mijn andere story lezen?
'What if I know the real you?'
Klik maar op mijn naam dan zie je hem, ik heb de link nu ff niet hahah.
Dat verhaal vind ik persoonlijk veel leuker! Daar heb ik meer inspiratie voor.
Justin is daar een beetje de badguy ghihihi!

Bye sweeties.

(H)

Reageer (3)

  • JelenaB

    Snel verder, want dit is een geweldig verhaal!!! Ik beveel je dan ook dat je verder moet! Ik ga ook ff je andere verhaal lezen, want als dit verhaal al leuk is is die andere ook leuk!! Is dit trouwens lang genoeg of moet ik nog ff verder gaan?? Ik ga wel ff verder, want dit is een beetje kort. Schrijf ff 4 hoofdstukken op 1 dag, want ik kan dus niet wachten ik ben ongeduldig ja. Dat hoor ik al heel mijn leven DUS GA VERDER!!!! En ik ga gelijk je andere verhaal lezen als ik klaar ben met deze reactie. Voor deze lange reactie moet er wel een lang hoofdstuk komen hé! Verder wil ik nogmaals zeggen geweldig verhaal en schrijf snel en dan ook wel erg snel verder!

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Holy Damn! Je moet verderrrrrrrrrr!

    1 decennium geleden
  • iBieberHero

    <3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen