87*
Seth Clearwater
'Leger?' Mijn hersenen hadden zich de laatste dagen heel ergens anders mee bezig gehouden. Eigenlijk waren ze alleen maar bezig geweeest met Allison. Alleen bij haar naam voelde ik al een steek in mijn zij. 'Seth, hou je kop erbij,' beval Sam me. 'Ja Seth, het is je egen schuld. Jij moest zonodig met iemand anders zoenen,' zei Quil nog steeds kwaad om mijn domste actie ooit. Ik grauwde boos. 'Macy zoende mij!' De herinnering kwam weer naar boven en iedereen kon zien dat ik gelijk had. Ze waren het er mee eens dat zíj mij zoende. Ook ervaarde ze nu het geschrokken gevoel dat ik toen voelde. Die emotie was de enige reden geweest dat ik haar niet meteen weg had geduwd. Sam haalde ons weer bij de les. 'Vandaag gaan we trainen in de groepen voor morgen. Colin en Brady,' en hij wendde zich tot hun, 'het spijt me maar jullie zijn nog niet oud genoeg. Jullie nemen geen deel aan het gevecht.' Ze leken teleurgesteld, dat zou ik waarschijnlijk ook zijn, maar nu kon het me allemaal weinig meer schelen.
Ik had blijkbaar toch maar een kwartiertje. De rest van het hoofdstuk schrijf ik vanavond. Love you.
Reageer (13)
GEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx
<3
1 decennium geledenVerder(flower)
Verder!
1 decennium geleden<333333333333
1 decennium geledenIdd, macy lijkt me echt een bitch );
1 decennium geleden