-Emmely McCarter p.o.v
We waren bij een strandtentje gaan zitten. "Wilt u iets bestellen?" Vroeg een jongen van onze leeftijd. "Ja, 6 cola" zei Alice. "Ik kan hier wel mijn hele leven blijven" zei Taylor. "Ik ook als bepaalde personen er niet zijn" zei ik lachend. "Wat zeiden jullie ook alweer, dat de kans heel klein was dat we hem tegen komen, en wie komen we tegen? Juist hem" zei ik. "Laten we er gewoon een leuke vakantie van maken" zei Sam. we knikte. Dezelfde jongen als net kwam aan gelopen met ons drinken. "Alstublieft" "dank u wel" zeiden we netjes terug. "Die jongen is cute" zei Tiffany. "Tiff, je hebt al een vriendje" zei Alice. "Dus, vakantieliefde mag altijd" zei Tiffany lachend. Het maakte Tiff niet uit of ze een vriendje had of niet. "Vuile slet" zei Sam lachend. "dankjewel" zei Tiffany. We dronken wat en liep daarna het dorp in. "kom" zei Demi en ze trok me aan me arm een winkeltje in. Het was een klein winkeltje waar ze verschillende zonnebrillen en armbandjes verkochten. We probeerde verschillende zonnebrillen en armbandjes. Uiteindelijk kocht ik 4 armbandjes met verschillende bedeltjes eraan. "weetje, waarom wil je Justin niet meer zien, ik bedoel, hij heeft het uitgemaakt omdat hij weg moest" zei Alice toen we wat aan het drinken waren. "nou, toen hij weg ging heeft hij nog een brief gestuurd, waarin hij schreef dat hij terug zou komen als er iets was, en toen ik hem nodig had, was hij er niet" ik dacht terug aan mijn zusje, de dag dat ik Justin het meest nodig had was hij er niet. Hij had zijn gezicht niet eens laten zien. "gaat het wel?" in een snelle beweging haalde ik de paar tranen die over mijn wangen liepen weg. "waar dacht je aan?" ze zaten me allemaal aan te kijken. "het verleden" ik wilde er niet over praten, ik had er nog nooit over gepraat. "zullen we terug gaan naar het hotel?" vroeg ik. Ze knikte en we stonden op, we legde wat geld op het tafeltje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen