Foto bij The kiss

Het is nu al een paar week geleden sinds het briefje.
Ashley heeft nog steeds niks van Bill gehoord, en vreest dat het ook niet meer gaat gebeuren..

Ze zit in haar kamer, druk bezig met haar huiswerk, Georg is naar Gustav toe, en haar ouders zijn aan het werk.

Als ze bijna klaar is, besluit ze even een pauze te nemen, en loopt naar beneden. Als ze in de keuken staat gaat de deurbel. Ze loopt naar de voordeur en opent hem.

Als ze de deur open doet, ziet ze Bill staan...

B: "Hooi" zegt hij vrolijk
A: "Uhm, Hoi? Georg is niet thuis....."
B: "Nee, dat weet ik, ik kom ook niet voor hem, ik kom voor jou!"

Even kijkt Ashley hem een beetje raar aan...

B: "Mag ik binnenkomen?" vraagt hij dan
A: "Ja natuurlijk, kom binnen, wil je misschien ook iets te drinken?"
B: "Ja lekker, heb je een colaatje?"
A: "Ik pak het even, neem maar plaats" Zegt ze terwijl ze richting de keuken loopt.

Eenmaal in de keuken, pakt ze snel nog een glas en schenkt dan de cola in, en loopt de woonkamer in.

B: "Dank je wel!"
A: "Geen dank, maar Bill? Waarom ben je eigenlijk hier?"
B: "Ik moet even met je praten" zegt hij serieus
A: "Okay...." zegt ze afwachtend
B: "Een tijdje geleden heb ik een briefje gekregen, die door jou ondertekend was. Maar door alle hectiek met de band, heb ik niet de kans gekregen om je te zeggen dat ik jou ook al een tijdje leuk vind"
A: "Wat?"
B: "Ja, uh, ik ben niet zo goed in dit soort dingen, maar ik vind je echt leuk"

Even wordt het stil...

Langzaam gaat Bill dichter bij Ashley zitten,
Bill kijkt Ashley aan, en strijkt het haar wat nu in haar gezicht hangt aan de kant.
Voorzichtig kijk Ashley Bill aan, en voordat ze het weet, drukken Bill's lippen zich tegen die van haar aan....

Reageer (4)

  • sexkitten

    romantisch!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Hingucker

    _O_

    1 decennium geleden
  • Billy483

    (yeah) Whieeehhhhh, Bill is kissing Ashley (yeah)

    1 decennium geleden
  • Raveness

    aaaaaaaaaaah snel verder!!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen