A small message
Tweeling, gedreven om beroemd te worden met de band, en Ashley haar grote crush.
Bill pov.
Weer tijd voor school. Ik heb er helemaal geen zin in. Ik zie Tom, mijn tweelingbroer, de keuken in komen, en samen met hem eet ik een ontbijtje. Als we klaar zijn pakken we de bus naar school. Als we daar aankomen zijn we als gewoonlijk te vroeg, en gaan we op ons bankje zitten. Als snel komt Gustav ook aan, en daarna zie ik in de verte Georg aanlopen met zijn zusje......
Ashley pov.
Vandaag moet ik om dezelfde tijd als Georg beginnen op school, en heb ik besloten om samen met hem naar school toe te gaan. Als we het schoolplein op lopen, zie ik hem zitten... Het is nu of nooit, ik moet vandaag dat briefje aan hem zien te geven. Maar hoe ga ik dat doen?
Ashley blijft bedenken hoe ze het briefje in de handen van Bill kan krijgen, en als ze dan dichter bij de jongens komen, en Georg de tweeling ziet begroeten, loopt Ashley naar Gustav....
Ashley pov.
Ik zie dat Georg naar Bill en zijn broer loopt, en snel loop ik op Gustav af, ik pak het briefje uit mijn tas en loop tegen hem aan. Terwijl ik dit doe, druk ik het briefje in zijn hand en fluister tegen hem: "zorg dat Bill dit briefje krijgt!".
Snel loop ik door, en kijk nog even achterom en zie een duim van Gustav omhoog komen. Ik knik vriendelijk naar Gustav, en loop dan de school in.
Dan gaat de bel... De jongens staan op en lopen richting de ingang. Gustav ziet dat Tom en Georg al vooruit lopen, en als Bill zijn tas heeft gepakt, besluit hij naast hem te gaan lopen, om zo het briefje te overhandigen.
G: "Hier, dit moest ik jou geven"
B: "Okay.... van wie is het?" kijkt Gustav verbaasd aan en neemt het briefje van hem aan.
G: "Kan ik je niet zeggen"
Bill stopt het briefje in zijn zak, en als hij dan in de les zit, vouwt hij het briefje open en leest de volgende tekst:
"Bill, Ik denk dat ik je leuk vind! Ashley"
Bill pov
Ashley? Wie is Ashley?
Dan kijk ik de klas rond, en zie dat de leraar naar mij kijkt, dus doe net alsof ik aan het lezen ben in mijn boek.....
Als het pauze is loop ik naar Gustav toe, en vraag hem of hij ook een meisje kent die Ashley heet. Gustav kijkt me een keer lachend aan, kijkt even naar Georg, en draait zich dan om en wijst zijn zusje aan....
Ik blijf een tijdje in de richting van haar kijken...
"Vind Georg's zusje mij leuk???"
Reageer (2)
had je niet verwacht he Bill ??
1 decennium geledensnel verder meis !!
ben benieuwd hoe die gaat reageren!!
1 decennium geledensnel verder!!