I have to tell him, that i like him...
Als Ashley op bed ligt, denkt ze aan het gesprek wat ze met haar broer heeft gehad. Misschien heeft hij wel gelijk, misschien beeld ik Bill leuker in dan dat hij eigenlijk is. Maar ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten, ik vind het toch echt leuk.
Maar....
Dan doet ze het licht aan..
Hoe kom ik er nou achter dat ik hem echt leuk vind, en... zou hij mij wel leuk vinden? Zou hij mij niet zien als gewoon het zusje van?
Ik moet iets doen, ik moet er gewoon achter komen.
Ze staat op, en doet haar pc aan.
Dan ziet ze de foto die ze een tijd geleden van Bill gemaakt heeft op school, tijdens de talentenshow. Hij is ook zo leuk, denkt ze en ze zwijmelt even weg.
Dan komt ze weer uit haar dagdroom, en start word op.
Ze denkt even na, en begint dan te typen. Als ze klaar is, print ze het briefje uit, vouwt het een aantal keer op, en doet het tussen haar agenda. Ze sluit haar pc weer af, en gaat op bed zitten.
Morgen ga ik dit in zijn tas stoppen, ik wil erachter komen of ik hem echt zo leuk vind als ik denk....
Ze laat haar op bed vallen, en valt al snel weer in slaap......
Reageer (3)
v e r d e r
1 decennium geledenoeh ben benieuwd!!!
1 decennium geledenNu moet je ZO snel verder!
1 decennium geledenMij nieuwsgierig maken zeker, mooi niet!
SNEL verder!