Foto bij The Talk

De dag verstrijkt snel, en voordat ze het weten staan Ashley en Georg samen de tafel af te ruimen, en af te wassen in de keuken. Er heerst een doodse stilte, totdat Ashley die verbreekt…

A: “Georg?? Ik denk dat we over het één en ander moeten praten”
G: “Waar zouden we over moeten praten?” antwoord hij nonchalant
A: “Over hoe het nu tussen ons loopt broer, ik kan hier niet tegen, dit moet stoppen!”

Georg kijkt zijn zusje aan en ziet dat tranen in haar ogen springen.
Hij loopt naar haar toe, en geeft haar een knuffel.

G: “Ash, rustig” Fluistert hij “Ik wil niet dat je huilt, vertel me wat er is!”

Samen gaan ze aan de keukentafel zitten…

A: “We hebben beide onze eigen interesses, en daar is niks mis mee, maar ik heb het gevoel dat sinds ik een jongen van school leuk vind, en jij te druk met je gitaar bent, dat ik je uit het oog verlies, ik wil onze goeie band die we met elkaar hebben niet verliezen Georg!”
G: “Ik zal jou nooit op de tweede plaats zetten zussie! Jij betekent super veel voor mij, maar je weet ook dat gitaarspelen een passie van mij is, en ik het graag doe, alleen begrijp ik niet waarom je dat niet accepteert….” Kijkt zijn zusje verontwaardigd aan.
A: “Broer, ik gun je alle succes in de wereld, want ik weet dat je super goed bent, maar ik vind de ideeën van de band maar niks, en daarom ben ik ook een beetje bang. Stel dat jullie succesvol worden, dan zie ik jou nooit meer…”

Georg gaat naast zijn zusje zitten, en troost haar wederom.

G: “Gekkie! Je weet dat ik altijd tijd voor jou vrij zal nemen. Maar vertel eens, wie is nou die jongen die je zo leuk vind?”

Ashley kijkt haar broer aan, en er verschijnt een kleine glimlach op haar gezicht.

G: “Kom op! Vertel eens, ken ik hem?”
A: “Als het goed is wel, want…” Ashley valt even stil terwijl ze haar broer aankijkt “.. hij zit namelijk bij in de band”.

Georg valt even stil, kijkt zijn zusje aan, en bedenkt zich dan wat er eerder die middag gebeurd was.

G: “Ben je verliefd op Gustav?” vraagt hij dan ineens.
A: “Nee, niet op Gustav, hij is als een broer voor mij kom op zeg! En verliefd is ook een groot woord broer, ik vind hem gewoon leuk. Zijn mooi lieve lach en zijn zwart glanzende haar” zegt ze terwijl ze er dagdromend bij kijkt.
G: “Verliefd op Bill? Nou pas maar op, volgens mij is hij helemaal niet het typ voor jou!”

Het gesprek gaat nog even door. Georg verteld Ashley een aantal dingen over Bill, maar toch bedenkt ze haar niet, en vind ze hem stiekem alleen maar leuker. Maar omdat ze aan haar broer merkt dat hij het er niet zo mee eens is, laat ze dit niet aan hem blijken. Ze vind het leuk voor Georg dat ze bezig zijn met liedjes opnemen en het zoeken naar iemand die naar hun liedjes zou luisteren. Maar fan worden van die band, nee! Dat zag ze dus totaal niet zitten.

Reageer (3)

  • Billy483

    :| Bill NIET leuk ?!?!

    xD je zit er zooooooooooooooooooooo naast Georg :P

    Ashley, ga ervoor (yeah)

    1 decennium geleden
  • Hingucker

    Wat zit Georg nu te zeggen, Bill is wél een leuke jongen! xp

    1 decennium geleden
  • Raveness

    oh snel verder gaan hoor!!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen