sorry, sorry, really sorry dat ik zolang nietmeer heb geschreven!
Ik heb echt geen idee hoe ik verder moet schijven,
vandaar dat dit deeltje zoooo slecht is.
Maar ik ga hem deze vakantie, netzoals mijn andere story afschrijven.
Ofnaja, proberen iniedergeval.
xoxo <3

56.
Justin Bieber pov.
Ik lag in mn bed, ik kon niet slapen. Ik dacht na over de tour. Chaz, Ryan, Christian, Lisa en niet tevergeten Bianca gingen mee op tour. Mijn eigen My World tour, mijn meisje die meeging. Nouja, mijn meisje ? Volgens je jongens ging ze dat binnenkort wel worden. Maar dat geloofde ik niet zo. Uiteindelijk met mijn gedachte bij Bianca viel ik toch in slaap.

Tijdsprong, volgende ochtend 6 uur.
Iedereen stond voor mijn huis, de crew, familie, mn vrienden die niet meegingen, mn vrienden die wel gingen, mijn toekomstige meisje, familie van de vrienden die meeginge, familie van mijn toekomstige meisje. Oke dude, daar moet je echt mee ophouden.

Nadat iedereen ons uitgezwaait had vertrokken we richting Europa. Mijn crew ging weer aan 't werk en Pattie, mijn moeder, liet de rest zien waar alles was. "Justin, laat jij even de slaapkamer en gamekamer enalles zien ?" "Is goed." mompelde ik terug. "Ohja, voor ik het vergeet." begon Pattie. "Jullie moeten zelf maar even beslissen wie op welke kamer gaat slapen, máár ik wil geen gedinges begrepen ?" Maakte Pattie haar zin verder af. Iedereen schoot in de lach, waarop Pattie hoofdschuddent het woonkamer gedeelte uitliep. "Ik wil bij Lisa!" Schreeuwde Chaz meteen. Waardoor we weer allemaal in de lach schoten. "Nou dan laten we Justin en Bianca maar samen op een kamer, toch Christian ?" Zei Ryan tegen Christian, die hevig knikte. Bianca's hoofd werd lichtroze. Ahw, wat schattig.

Toen iedereen een kamer had uitgekozen besloten Bianca en ik dat het maar eens tijd werd om onze koffers uittepakken. Wie liepen de kamer in waar het grote 2 persoons bed stond. "Ohja, misschien was ik dat nog vergeten tezeggen." Mompelde ik. Bianca liet zch op het bed vallen. "We zijn toch vrienden, toch ?" "Ja natuurlijk!" "Dan maakt het ook niet uit of we in het zelfde bed slapen." Zei ze schouderophalend.

Reageer (1)

  • Wiara

    hahahahaha! geniaaaal!
    familie van mijn toekomstige meisje. Oke dude, daar moet je echt mee ophouden.
    hahahahahaha!!
    snel verderr(yeah)
    xx <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen