"HELLOO Bahama's!" riep Alice. We stapte het vliegveld af. "ik hou wel even een taxi aan" zei Demi en ze begon naar iedere taxi die voorbij kwam te zwaaien. Uiteindelijk stopte er een busje. "hello, we willen naar Stella Maris Resort" zei Tiffany in geweldig Engels waardoor wij toch wel moesten lachen. De man knikte. Wij zette onze koffers in het busje en gingen zitten. "het is hier geweldig, kunnen we hier niet blijven?" zei Sam. "wacht tot dat je het hotel ziet, dat is nog geweldiger" zei Alice. Alice had alles geregeld omdat wij niet konden kiezen. "is het ver van hier?" vroeg ik. "nog een kwartiertje" zei de chauffeur. "heb je er nu wel zin in?" ik knikte, als ik hem zou zien zou ik doen alsof hij lucht was, alsof ik hem niet zag. Ik pakte mijn telefoon en besloot maar te gaan tweeten dat we op de Bahama's waren.
xemmelymccarter:op de Bahama's #yeah
"we zijn er" zei de chauffeur en hij stopte. Alice betaalde hem en we pakte onze koffers. we liepen naar binnen en ik liep met Alice mee naar de balie. Alice begon met de vrouw te praten en haalde wat papieren uit haar tas. Ik betaalde de borg voor de ene kamer en Taylor voor de andere kamer. We hadden twee kamers naast elkaar omdat je niet met zes personen op een kamer paste. "Tiff, Deem, kom" zei ik toen ik de sleutel van onze kamer had. Ik sliep met Tiffany en Demi op een kamer en op de andere kamer sliepen Taylor, Alice en Sam. We liepen allemaal naar de lift. Onze koffers had een medewerker mee. Toen we bij onze kamers aan kwamen waren we tegelijk met de medewerker. We pakte onze koffers en gaven hem wat geld. Ik liep met Tiff en Demi de kamer in. "mijn kamer" riep Demi. ik liep naar haar toe, ze stond in een kamer met een groot tweepersoonsbed. "ach, Em jij mag wel bij mij op de kamer" zei Tiffany. Ik liep met haar mee naar de andere slaapkamer, daar stonden twee eenpersoonsbedden. Het voordeel van deze kamer was dat het een balkon had. "wij hebben lekker een balkon" schreeuwde Tiffany naar Demi. Demi kwam kijken en opende de deur van het balkon. Ik ging naast haar op het balkon staan. Wat was het hier geweldig. "doen jullie ook je bikini aan dan gaan we naar het strand" zei Alice die op hun balkon stond. we knikte en liepen terug naar binnen. ik deed even snel dit aan en liep naar de hal waar Alice, Taylor en Sam al stonden te wachten. "mogen mijn telefoon en portemonnee bij jou in je tas?" vroeg ik aan Alice. Ze knikte en ik stopte mijn spullen in haar tas. "wij zijn klaar" riepen Tiffany en Demi. "letssss gooo" zei Sam lachend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen