This is so wrong
Iris POV
Draco en ik lopen samen naar de leerlingen kamer waar Blaise en Charlis al op ons wachten. Charlis rent op mij af net zoals Blaise terwijl ze allebei Draco niet aankijken. ‘hey het is weer goed, we hebben gepraat enzo.’ Ik kijk Draco aan en pak zijn hand vast. Samen lopen we hand in hand naar de grote zaal. Onderweg komt Pansy er weer bij. Ze kijkt eerst naar onze handen en dan kijkt ze mij woedend aan. Ze duwt mij weg om weer aan Draco’s arm te kunnen hangen maar daar heeft Draco geen zin in. ‘rot op pansy ik en Iris hebben iets.’ Zegt hij gauw tegen Pansy, gelijk is ze weg. Ik kijk naar Draco ‘maar?’ is het enige wat er uit mijn mond komt. Ik weet dat ik veel om hem geef maar gaat het zover? ‘nee dat komt ooit voor onze trouwdag. Nu moest ze gewoon oprotten. Ik heb een idee. Tot zaterdag zorgen we dat we iedereen wel hebben gehad die we zouden willen want misschien daarna kan dat niet meer.?’ Hoor ik hem zeggen. Ik knik en loop gelijk naar een te lekkere jongen. ‘heey lekkerding.’ Zeg ik met een sexy stemmetje. Hij kijkt verbaasd naar me om. ‘heey, jij mag er ook wezen. Welke afdeling?’ vraagt dat lekker ding. ‘Slytherin, jij?’ vraag ik dan. ‘ik ook.’ Samen lopen we naar onze tafel waar ik zie dat Draco er ook al een te pakken heeft. Ik ga tegenover Draco zitten en schuif dan bij de jongen op schoot. Hij kijkt me verlekkerd aan en plaag hem dan ff door met mijn hoofd naar hem toe te buigen voor een kus om dan weer af te hakken. ‘eerst je naam? Ik ben Iris.’ Zeg ik dan gauw. Hij kijkt me nep beledigd aan en zegt heel droevig zijn naam ‘ik ben tobias.’ Ik lach een sexy lachje buig naar hem toe en geef hem een kus. Op een of andere manier voelt dit zoo fout maar ik blijf door gaan. De zoen word langzamer hand een tongzoen. Toch voel ik er niks bij, het voelt zelfs fout. Gelijk kijk ik naar Draco en hij heeft zich ook los gemaakt van zijn zoen om mij aan te kijken. Ik schuif van Tobias zijn schoot af en begin te eten. Na het eten neem ik afscheid van Tobias. We waren het er allebei over eens dat het gewoon eenmalig was. Ik loop weer hand in hand met Draco. Elke keer dat ik hem aanraak komt er een gevoel wat steeds sterker word. Ik kijk hem aan en hij kijkt naar mij. Allebei niet instaat iets te zeggen staar ik in zijn ogen ze zijn zo mooi. We lopen samen naar de eerste les kruidenkunde.
We lopen het lokaal in en gaan allebei bij onze vrienden zitten. Ik zit zoals altijd naast Charlis helemaal achteraan. Draco zit aan de andere kant van de klas helemaal achteraan.
Er zijn nog geen reacties.