weer een hoofdstukje...
reactie?
jullie krijgen ff heel veel hoofdstukjes...

Ik blijf maar kijken, Draco kijkt ook terug. zo zitten we naar mijn gevoel uren, maar het waren maar 3 minuutjes. Ik schrik op van een zwaaiende hand en bij Draco gebeurt het zelfde. Bij hem door Blaise en bij mij door Charlis. Ik kijk haar vragend aan en zij mij. Ik snap haar en zij snapt mij. Ik geef haar gauw de brief en geschrokken kijkt ze op als ze ze allebei heeft gelezen. Ze trekt me mee de grote hall uit en rent naar de wc ik ren een beetje struikelend achter haar aan de wc in.

‘wat heb ik gedaan? Hoezo moest ik een kut brief naar mijn ouders sturen? Hoezo moeten hun nou weer volgers zijn, dus ik ook automatisch? Kan Harry Potter hem niet gewoon gauw ff doden? Dan hoeven er geen volgers meet te zijn!’ roep ik uit terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Er komt een meisje de wc in lopen ik herken haar als Hermelien Griffel. ‘ROT OP ROOIE! Oh en haal laat maar.’ Zeg ik met een arro blik terwijl de tranen blijven stromen dus het komt niet zo goed over. ‘wat is er?’ vraagt ze bezorgd gelukkig is Charlis er altijd in goeie en slechte tijden. ‘ROT OP griffel!’ schreeuwt ze tegen Hermelien. Natuurlijk loopt ze nu wel gelijk de deur uit en zak ik huilend op de grond. Charlis deed de deur met een spreuk op slot zodat er niemand meer bij kan. zachtjes snik ik in Charlis haar armen. De tranen zijn aan het op raken. ‘en wat nu? Zo kan het niet langer? Ik kan je niet iedere dag troosten daar ga je kapot aan van binnen. Ik weet dat zou jij nooit laten zien maar als nog. Ik zie het altijd dus er moet een oplossing komen.’ Zegt Charlis bezorgd, ze klinkt nu net mijn moeder maar ik weet dat ze gelijk heeft. ‘ik moet dood.’ Zeg ik dan moeilijk. Ze kijkt me geschrokken aan. ‘NEE, dag het niet! Des noods dood ik zelf dat enge wezen, een mens kan je het niet meer noemen. Als we nou beginnen met je ouders als dat maar goed komt. Van uit daar kunnen we verder werken. In ieder geval wouden hun ook dat je niet bij hem kwam, maar wat hebben hun nou in te brengen?’ ik moet best een beetje lachen om haar gezicht die ze bij het praten trok. ‘hoe wil je dat aan pakken?’ ze haalt nonchalant haar schouders op. Doet mijn make-up weer goed. Haalt het slot weg en loopt samen met mij terug naar de grote zaal.

Draco kijkt mij woedend aan. Ik snap niet waarom tot ik weer weet dat die brief hier gewoon open en bloot lag. Daar had ik niet aan gedacht. Ik kijk hoopvol naar Draco en zie aan hoe hij kijkt dat hij hem heeft. Niet veel later lopen we met zen 9 terug naar de leerlingen kamer. ik loop met Draco mee en Charlis kan het wel HEEL erg goed vinden met Blaise en zij gaat dus met hem mee.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen