“Dus als ik het goed begrijp, ik ben een wolf?” vroeg ik verbaasd. “Ja en niet zo maar een. “ zei Elena en ze werd nerveus. “Hoe bedoel je?” vroeg Sam verbaasd. Billy knikte naar Elena. “Het is tijd om de waarheid te weten Christine.” Zei Elena zacht. “Welke waarheid?” vroeg ik verbaasd. “Ik weet wie je moeder is, Christine Lotus.” Zei Elena en ze frunnikte aan haar ketting. “Hoe weet jij die naam?” vroeg ik verbaasd. “Christine, beloof me dat je rustig blijft, en dat je luistert totdat het verhaal afgelopen is.” Zei Elena. “Kom maar op, ik heb toch al genoeg gehoord vandaag.” Mompelde ik. “Ik ben je moeder. En Jeroen is niet jouw vader, Billy is je vader . Vandaar dat je ook tegelijk met Jacob jarig bent, jullie zijn een tweeling.” Begon Elena. “Een tweeling?” riep Jacob verbaasd. Ik kon niks uitbrengen. Mijn vader, de man waar ik zoveel van houd, de man die me alleen liet op deze wereld. Die man, hij is niet mijn vader. Er stroomde langzaam een traan over mijn wang. “Waarom huil je?” vroeg Embry verbaasd. “Mijn vader, hij was niet mijn vader.” Snikte ik. “Waarom Elena, waarom liet je mij bij hem als het niet mijn vader is?” Vroeg ik verbaasd. “Het was het beste voor je. We wouden je afschermen van deze wereld, omdat er bij jou nog een verhaal achter zit wat de jongens niet hebben.” Zei Elena zacht. “Hoe bedoel je?” vroeg Sam verbaasd. “Kijk naar haar ogen, ze zijn verandert. Ze zijn fel groen.” Zei Elena. “Wow ja.” Mompelde Jacob. “Hoe komt dat Elena?”Riep ik geschrokken en ik begon licht te trillen. “Kalmeer.” Zei Sam en op een of andere manier moest ik dat opvolgen. “Ik kom uit een speciale familie. En hierdoor ben jij een stuk krachtiger dan alle wolven bij elkaar. Ik zal het je later allemaal duidelijk uitleggen. Maar nu is er maar één ding belangrijk. Jij moet je niet te snel opfokken. Wanneer je emoties ineens heel erg worden kan het fout gaan.” Zei Elena zacht. “Fout gaan? Wat kan er fout gaan?” vroeg ik geschrokken. “Het kan tot je dood leiden.” Zei Elena en ze keek me met een spijtige blik aan. Ik kan doodgaan door een woede aanval, of door verliefdheid. Fijn..

Reageer (2)

  • FireGirl

    nou komt de aap uit de mauw haha;)

    1 decennium geleden
  • patjebas

    superstuk weer, toppie

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen