*48
We waren naar huis gegaan en hadden het geval met Paul aan Billy verteld. Hij deed er heel luchtig over, en volgens mij weet hij er meer over. Maar ja, Billy wou niks zeggen dus veel verder kwamen we niet. “Spreek je Bella eigenlijk nog veel?” vroeg ik aan Jacob. “Ja we bellen meestal elke dag.” Zei Jacob met een grijns. Oke die had ik niet zien aankomen. “Vind je haar leuk?” vroeg ik en ik staarde naar het plafond. Het bleef een tijdje stil dus ik richtte mijn blik op Jacob. Zijn wangen waren iets roder getint. “JA DUS!” riep ik en ik keek hem met een glimlach aan. Het enige nadeel hieraan is dat hij Sasja dus niet leuk vindt. Balen. “Vind ze jou ook leuk of..?” vroeg ik met een glimlach. “Ik denk het niet, ze zit nog steeds met haar hoofd bij Edward. Ik snap echt niet wat er zo leuk aan die gast is zeg. BAH.” Riep Jacob en hij sloeg met zijn vuist tegen het bed. Hij sloeg zo hard dat het bed begon te kraken en dat de poot brak. Ik klapte op de grond en keek Jacob boos aan. “Sukkel nu is het bed kapot!” Riep ik boos. “Eh oeps.” Mompelde Jacob en hij bekeek de kapotte poot. “Oke, die is niet meer te maken, er moet een nieuwe komen.” Zuchtte Jacob. “Ja vertel jij dat maar lekker aan Billy en Elena, ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren.” Zei ik en ik sprong op. “Wat ga je doen?” vroeg Jacob verbaasd. “Jij gaat het vertellen, nu.” Glimlachte ik en ik trok Jacob op. “Zeg wat is je hand warm.” Zei ik en ik legde mijn hand nog een keer op zijn hand. “Ach ja dat heb je wel eens.” Zei Jacob en hij liep de slaapkamer uit. Ik ging hem snel achterna en zag dat hij naar de woonkamer was gegaan. “Ik ehm.. Ik moet iets bekennen.” Begon Jacob en hij begon op zijn benen te wiebelen. “Nou wat moet je bekenen?” zei Elena met een glimlach. “Ik eh. Ik heb het bed kapot geslagen.” Mompelde Jacob. “JE HEBT WAT?” riep Elena geschrokken. “Ja het ging perongeluk!” verdedigde Jacob zich. Billy keek geschrokken naar Jacob maar zei niks. Hij had weer die eigenaardige blik in zijn ogen, dezelfde blik als vanmiddag. Ik vertrouw het echt niet.
Reageer (2)
JAcob word bijna wolf
1 decennium geledenen nu heb ik een gebroken hart o,o
1 decennium geledenSnel verder?