“Jacob zit nog op school, zullen we daar dan maar heen gaan?” vroeg Sasja terwijl ze La Push in reed. “Oh, hoezo weet jij zijn rooster?” vroeg ik verbaasd. “Oh gewoon.” Mompelde Sasja en ze richtte haar blik strak op de weg. “Sasja loves Jacob. Sasja loves Jacob.” Begon ik te zingen. “Ach shut it, muts.” Mompelde Sasja en ze parkeerde haar auto. We stapten beide uit en liepen toen het schoolplein op. Precies toen wij het plein op kwamen ging de bel. Het duurde niet lang voordat het plein vol stroomde met mensen. “Zie jij Jacob ergens?” vroeg ik en ik keek om me heen. “Nee dat niet maar ik zie wel iemand anders.” Zei Sasja en ze wees ergens heen. Ik keek en zag dat het Embry was. Hij was niet alleen, nee hij stond samen met Jared en Paul. “Die zit hier natuurlijk ook op school.” Mompelde ik. Ik zag dat Embry mij had gezien en zijn gezicht kreeg een pijnlijke blik. Daarna trok hij hem snel in plooi en keek hij de andere kant op. Ik zag zijn lippen bewegen en vlak daarna keken Jared en Paul naar mij. Ze begonnen beide te lachen, volgens mij lachten ze mij gewoon uit. “Ik ga erheen.” Zei ik en ik liep weg. Toen ik bij de jongens aan kwam keken Jared en Paul me aan en Embry keek weg. “Wat kom jij hier doen, het is je vriendje niet meer.” Zei Paul met een grijns. “Ik mag gaan en staan waar ik wil.”siste ik. “Beter doe je dat de volgende keer niet in onze buurt.” Zei Paul. “Ik bepaal wat ik zelf doe, ik ben je hondje niet.”Riep ik boos. De jongens begonnen alle drie te lachen. “Ach stik er maar in, idioten” siste ik en ik gaf Paul een klap tegen zijn wang. Paul begon ineens hevig te trillen en Embry en Jared sloegen hun armen om hem heen. Ineens voelde ik een warme hand op mijn schouder. “Het is beter dat je gaat Christine.” Zei Sam en hij duwde me aan de kant. Vervolgens gingen ze met zijn vieren weg en lieten mij alleen achter. “Waarom moet ik gaan als jullie weg gaan.” Mompelde ik. Ik liep terug naar Sasja en zag dat Jacob er ondertussen ook al bij was. “Wat gebeurde er met Paul?” vroeg hij verbaasd. “Ja geen idee.” Mompelde ik. Wat ik wel weet is dat dat trillen niet normaal is..

Reageer (3)

  • FireGirl

    haha paul de oplviegerige :P:P

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    Gheghe, k ben gwn een freaky stalker jonguh xD
    MIJN MIJN MIJN MIJN MIJN, and I'll kick his damn ass if he leaves me >.<

    Snel verder :D

    Xx,

    1 decennium geleden
  • Pam

    trillen is inderdaad niet normaal, behalve als je boos bent. Maar dan alsnog is trillen zoals Paul deed niet normaal :P:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen