Foto bij 125. And I was like OH MY GOD.

Follow me on Tumblr
Foto: HUMJUM..

Taylor bleef maar zwijgen en je aankijken: gek werd je er van! “Taylor.” Smeekte je hem. Taylor keek je star aan en het voelde alsof een ijskoude windvlaag je omver blies. “Taylor? Dit gaat toch niet over Félicia?” Maar je hoefde het eigenlijk al niet eens meer te vragen, je kon het gewoon lezen in Taylors ogen. “Nee.” Fluisterde je en je pakte Taylors schouders beet. Lichtjes schudde je hem heen en weer. “Wat is er met Félies, Taylor?!” Gilde je. “Nou…” Taylor legde moeilijk een hand in zijn nek. “Uh, ik wilde Lily dus zeggen dat het me heel erg speet en toen zei ze… Ze zei…” Hij slikte even. “Ze bekende dat ze ook wat met iemand had.” Je keek hem stomverbaasd aan. Maakte Lily daarom net al die heisa? “Oh.” Zuchtte je. Had je het dus toch mis gehad: er was niks met Félicia aan de hand. Maar het tegendeel bleek toen Taylor zijn verhaal vervolgde: “Die iemand… Die iemand is Justin.” Zei hij en hij sloeg zijn ogen neer. Je voelde hoe je mond kurkdroog werd. “JUSTIN?!” Gilde je, je negeerde de geïrriteerde blikken van de omstanders. “Jep.” Zei Taylor moedeloos. “Oh shit, oh shit, shit, shit! Dit is niet goed! Ik had het eerder moeten zien, ik vertrouwde hem al niet…” Zei je paniekerig. Taylor pakte je stevig bij je schouders en hield je zo op je plaats. “Rustig,” kalmeerde hij, “ik weet het, het is niet leuk, maar echt niet jouw schuld!” Hij tikte je waarschuwend op je neus. Dat maakte je wat rustiger. Je kroop tegen zijn borst aan en liet je tranen gaan. “Arme Félicia.” Snotterde je, Taylor streelde je zachtjes over je rug en had zijn hoofd op je schouder gelegd. “Het komt goed.” Suste hij. “Het komt allemaal goed. En anders ga ik persoonlijk die Justin voor je in elkaar rammen.” Zei hij. Daar moest je een beetje van grinniken, want je zag het al voor je. Je maakte je los uit zijn greep. “Goed zo?” Vroeg Taylor. Je knikte en keek naar je moeder. Ook zij had tranen in haar ogen, zag je, maar ze veegde ze snel weg toen je het in de gaten kreeg. “Lieverd.” Zei ze en ze spreidde haar armen. Nu was het tijd om je moeder een dikke knuffel te geven. Je snoof haar geur op. Het voelde alsof je weer thuis kwam. “Ik hou van jullie.” Zei je hardop toen ook deze knuffelpartij was afgelopen. “Heel erg veel.”

Reageer (9)

  • Lizacullen

    VERDER

    1 decennium geleden
  • heartbeater

    aargh!!! ik haaaat justin!! grrr...

    hotte foto trouwens :9

    1 decennium geleden
  • lovingnouis

    ooooooooooooomygaaad die KUT JUSTIN!!!!!
    ik ga ook wel mee Justin in elkaar rammen! :Y)
    supaaaaahhsneelverder!!!!!! <3.

    Ohh btw, DIE FOTO IS HOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTHOTTTTTT :D

    x x x x (flower)

    1 decennium geleden
  • Nessiexleaf

    sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verder!

    1 decennium geleden
  • Lizacullen

    OMG!
    KUT JUSTIN ROT OP !!!!!!!

    verder (A)

    x x x x x x (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen