"Em, ben je klaar? Je bent altijd het sloomst" riep Tiffany. "maar ik heb dan ook de meeste spullen, Tiffie" zei ik en ik liep de trap af. Vandaag zouden we, Tiffany, Sam, Alice, Taylor, Demi en ik, vertrekken op vakantie naar de Bahama's. "klaar?" vroeg Taylor. "helemaal Tay, we kunnen" zei ik en we liepen ons 'huis' uit. We deelden samen een appartement, het grootste appartement van de hele wereld, vonden wij dan. Het leuke was dat we elkaar, sinds de eerste schooldag, niet kende, Alice kwam uit New Jersey, Taylor kwam uit Ohio, Demi Québec, Sam uit Washington, Tiffany uit Arizona en ik uit Ontario. We stapte in de taxi en reden naar het vliegveld. "lekker 2 weken lang naar de Bahama's" zei Sam vrolijk. "Em, je bent de enige die het minder leuk vind, tell us about it" zei Demi. ik zuchtte, moest ik ze nu gaan vertellen dan Justin Bieber, mijn ex, daar ook was. "wil je het echt weten?" vroeg ik. Ze knikte allemaal ja. "oke dan, ieder mens dat tv kijkt weet dat Justin Bieber daar ook is" "nee, we zijn geen mensen en weten dat niet" zei Sam lachend. "whatever, maar, ik kom uit Stratford en Justin Bieber ook, you know" "Em, wat is je punt?" vroeg Demi ongeduldig. "hij is mijn ex" fluisterde ik. "Oh My Gosh Emmely dat meen je niet?" Tiffany schreeuwde bijna. Ik knikte.
We waren op het vliegveld aangekomen en pakte onze koffers uit de kofferbak. Toen we de man hadden betaald liepen het vliegveld op. We hoorden dat onze vlucht al werd omgeroepen, dus we begonnen te rennen. Toen we uiteindelijk op onze plaatsen zaten zuchtte ik. "vertel het verhaaltje eens aan tante Tiffany" zei Tiffany lachend. "what the fuck? oke, nou,ik had iets met Justin, maar hij maakte het uit omdat hij naar Atlanta ging en geen afstandsrelatie wilde, en nu haat ik hem en wil ik hem niet meer zien, en als ik hem zie heb ik de neiging op hem in zijn gezicht te slaan" zei ik en ik sloot mijn verhaal af met een leuke glimlach. De rest van de meiden moest lachen. "schat, dat laatse is wel apart, maar hoe groot is de kans dat we hem tegen komen?" ik knikte, ik wist dat Sam gelijk had.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen