Love with a wall between it

Zouden jullie hier een kijkje willen nemen? ;$
Und enjoy!

Edward POV.

“Edward, wat is er aan de hand met Christine?” vroeg Alice verbaasd. “Ik weet het niet oke, ik weet het niet!” Riep ik geïrriteerd en ik drukte het gaspedaal nog iets dieper in. “Kan je niet iets zachter gaan rijden.” Piepte Bella. “Nee sorry.” Zei ik en ik begon nog harder te rijden. “EDWARD! Ik ben bang!” gilde Bella. “Jasper maak dat kind rustig.” Fluisterde Alice heel zacht, zo zacht dat Bella het niet kon horen. Kort daarna werd Bella rustiger. “Jasper ik weet dat jij dat doet.” Siste Bella. “Nou en, je bent tenminste rustig nu. Edward, trap het gas nog maar wat in.” Zei Jasper lachend. Ik begon nog harder te rijden en binnen no time waren we eindelijk thuis. Ik stormde het huis in en zocht Carlisle. “Esme waar is Carlisle?” vroeg ik ongeduldig. “Die is aan het werk, om acht uur is hij terug.” Zei Esme en ze begon wat eten te maken voor Bella. “Nou ik ga daar heen.” Zei ik en ik liep weg. “Bella jij blijft hier.” Zei ik en ik drukte snel een kus op haar mond. Ik stormde naar buiten en stapte snel in de auto. Gelukkig dit keer geen gezeik over dat ik te hard rijd..

Toen ik bij het ziekenhuis aankwam ging ik snel naar binnen. “Waar is dokter Cullen?” vroeg ik aan de receptie. “Verdieping 2…” Zei de vrouw en voordat ze verder kon praten liep ik al weg. Die vind ik zo ook wel. Ik rende de trappen op en zocht Carlisle. “Carlisle!” zei ik op een normale toon, wetend dat hij het toch wel zou horen. Vlak daarna kwam hij al aanlopen. “Wat doe je hier Edward?” vroeg Carlisle verbaasd. “Ik moet met je praten, nu!” Siste ik. “Nou kom maar even mee.” Zei Carlisle en hij liep naar zijn kantoor. “Vertel eens, wat is er.” Zei Carlisle met een glimlach en hij ging zitten. “Christine is een vampier.” Zei ik en Carlisle keek me geschrokken aan. “En niet zomaar een vampier, nee ze is hartstikke krachtig. Ze liet het onweren.” Zei ik en ik begon te ijsberen. “Was Christine dat? Dat is onmogelijk!” Riep Carlisle en hij stond op. “Dat bedoel ik dus.” Mompelde ik. Er is iets niet pluis aan Christine.. Ik weet nog niet wat, maar ik kom er zeker achter.

Reageer (3)

  • FireGirl

    ze gaat je eens goed te grazen nemen. Dus duik maar onder hahahahaha!!!!!

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    wat is het tog ook een lieverdje he, die edward xD
    snel verder :D

    Xx,

    1 decennium geleden
  • patjebas

    Super, (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen