Dankwoord
Ik wil even iedereen superhard bedanken voor de fantastische reacties en het trouwe lezen. Enkele mensen wil ik extra bedanken.
Fidem: Je reacties waren amazing! Mede dankzij jou ben ik blijven verderschrijven aan de story! Je liet ook bij elk hoofdstuk een reactie achter,wat ik echt superhard apprecieër.
Prongs: Hetzelfde eigenlijk als hierboven,en ook gewoon omdat ik je graag heb
Al de rest: Jullie waren fantastische lezers,eerlijk waar! Jullie reacties hebben me echt gemotiveerd en ik hoop dat jullie het verhaal met evenveel plezier gelezen heb als ik het geschreven heb. Ik vind het spijtig om te moeten eindigen,maar ik kon niet eeuwig blijven verderzeuren. Het was eigenlijk ook niet de bedoeling om een lang verhaal te maken,gewoon om eens te proeven van het schrijven van historische verhalen. Ik denk wel dat ik het vaker ga doen,en dan ga ik de stories hierin aankondigen. Dus...verwijder niet meteen jullie abo,misschien zit er wel een verhaal tussen dat jullie interesseert! Voor nu,bedankt voor het lezen en kijk ook eens tussen mijn andere verhalen!
Reageer (4)
Nu komt de lange reactie hoor, al kan ik niet beloven dat hij heel erg lang zal zijn.
1 decennium geledenIk heb zo genoten van dit verhaal. Het was zo mooi geschreven en zo realistisch dat ik zo af en toe echt tranen in mijn ogen had van het lachen of van het huilen. Je hebt alle persoanges zo goed uitgewerkt dat ze meer werden dan gewoon getypte woorden. Ze waren echt in mijn belevingswereld. Ik kon ze zien, ik kon ze horen en ik kon hun reacties voorspellen. Al met al vond ik dit echt een practig verhaal en misschien wel een van de mooiste liefdesverhalen die ik in mijn korte leventje heb gelezen. Ik kan allee maar zeggen: ga zo door, blijf die practige verhalen schrijven alsjeblieft!
xxxx
dankjewel voor dit geweldige verhaal... ik ga nog een langere reactie geven alleen nu ven ik op vakantie, herriner me er over een week maar aan dat ik je nog een hele lange reactie moet geven!
1 decennium geledenxxxx
Ik bewonder je enorm weet je dat? Ik raak altijd mijn discipline kwijt als ik wil gaan schrijven Maar jij doet het fantastisch !
1 decennium geledenWeet je dat je echt een enorm talent bezit voor historische verhalen? Het is prachtig! En langer hoefde het ook niet te zijn, het verhaal is af. Het heeft een prachtig einde.
1 decennium geleden