25
Sorry dat ik zolang niks heb geplaatst...Ik had het druk en No inspiratie...vandaag 3 stukjes als beloning..
reacties? kudo's?
De volgende ochtend toen ik de woonkamer in kwam, keek mijn moeder me streng aan. ‘Wat is er? Waarom kijk je zo?’ ‘Wat is dit?’ vroeg mijn moeder boos terwijl ze een tijdschrift naar me toe schoof. Ik pakte ’m op en zag een grote foto op de voorpagina van justin en mezelf kussend.
Met grote letters stond erop JUSTIN BIEBER’S NEW GIRLFRIEND??!!
‘Huh?!’ ‘hoelang is dit al aan de gang?’ ‘Wat?’ ‘Sinds wanneer gaan jij en justin met elkaar?’ Ik werd een beetje boos, waarom doet ze nou zo stom? Net alsof ik nooit een vriendje heb gehad ‘sinds gister, waarom kijk je nou zo boos, ik heb toch wel vaker een vriendje gehad?!’ zei ik een beetje gefrustreerd.’Selena, dit is niet zomaar een vriendje, het is wel justin bieber!’ ‘Ja dus? Hij is toch ook gewoon een jongen of niet soms?!’ ‘Selena, hij is wereldberoemd! ‘ ja?’ ‘Selena dit kan echt niet, je gaat nu in elk roddelblad staan!’ ‘Ja en dan? Ik doe toch niks verkeerds, ik zou er toch sowieso in staan, ik speel in zijn videoclip weet je nog?’ ‘Selena begrijp me toch, hoe ga je dat doen? Waar je ook bent, er zijn altijd fotografen’ ‘Mam…Kom op, je kent me toch, ik red me heus wel. Ik ben verliefd op hem, en hij op mij’ ‘Selena?’ ‘mam..please!’ ‘Pff…je moet wel op passen he, je moet je niet snel mee laten slepen’ zei ze terwijl ze op me af kwam ‘Ja mam!’ Ze gaf me een knuffel.
Rond 8 uur ging de deurbel ‘Maaammm!!! Ik ben wegg!!’ ‘Oke, veel plezier schat!!!’ Ik deed de voordeur open en daar stond hij dan, hij zag er zoals altijd weer leuk uit. ‘Hey shawty’ zei hij terwijl hij zijn armen om mij heen sloeg ’Heey’ hij drukte een tijdje z’n lippen op de mijne en toen gingen we samen naar school. ‘Heb je het al gezien vanochtend?’ vroeg hij me ‘Jep’ ‘en?’ ‘paparazzi’s zijn echt slim, ik snap gewoon niet hoe ze dat doen, mijn moeder was echt boos’ ‘echt waar?’ ‘Jep, maar ik heb gezegd dat ik me wel red en blablabla en toen vond ze het niet meer zo erg’ ‘En je vader?’ ‘Mijn vader is 2 weken naar Florida’ ‘Ooh…wat doet hij daar, of is dat teveel gevraagd?’ ‘Nee hoor, hij is producer en hij moest daar wat regelen ofzo.., ik heb niet echt opgelet toen hij dat vertelde’ ‘haha’ Toen we op school aankwamen liepen we samen naar binnen. Alle blikken waren op ons gericht, ik wist zeker dat iedereen het van ons wist aangezien deze school het blad verkoopt waar het in staat. De meeste meiden keken me jaloers aan.
Reageer (1)
Geweldig..
1 decennium geledenGO ON!!