84* No!
Allison Black
De rest van de week verliep rustig. Seth en ik zagen elkaar weinig door de nieuwe regels van Billy. Jake was nu nauwelijks nog in het huis te vinden, hij en Billy hadden nog steeds ruzie. Ruzie om regels die alleen voor mij gelden. Nu liep ik hand in hand met Seth door de gangen van de school. Het was pauze en we waren net even samen naar buiten geweest. 'Heb je vanavond tijd om iets te doen?' vroeg ik aangezien het vrijdagavond was. 'Nee, sorry. M-' Op dat moment werd hij ruw onderbroken door de bel en liepen we beide snel naar ons lokaal. Aan het eind van de dag drukte Seth een kus op mijn voorhoofd en daarna ging hij er snel vandoor. Dat was raar. Ik ging bij Jake achterop de motor zitten en dacht na over wat er met Seth zou kunnen zijn. Waarom had hij zo'n haast gehad? Had het iets te maken met dat hij vanavond geen tijd had? Thuis begon Billy weer vragen te stellen over mijn dag, hij wilde al een week lang alles tot in detail weten. Ik ergerde me er wel aan maar beantwoordde alle vragen toch. Daarna begon ik aan mijn huiswerk. Toen ik bijna alles af had besloot ik ermee te stoppen om even te kunnen gaan wandelen. De gedachte om Seth deden mijn schoolwerk namelijk geen goed. Ik wandelde langs het strand en keek naar de woeste golven in de zee. De vragen om Seth bleven ich vermenigvuldigen en na een tijdje waren het er zoveel dat ik er hoofdpijn van kreeg. De enige oplossing was een antwoord krijgen op mijn vragen. Daarom besloot ik mijn richting te veranderen en begon ik naar het huis van Sue, Leah en Seth te wandelen. Toen ik er bijna was versnelde ik mijn pas. Ik voelde een soort drang om er snel te zijn en het lieflijke huisje weer te zien. Eenmaal om de hoek sprong Seth huis in mijn zicht en ik zag dat er een auto op de oprit stond. Ik besloot halt te houden en te kijken wie er uit zou stappen. Er stapte een jongen uit di ik gelijk herkende als Seth. De schok kwam pas toen ik aan de andere kant een meisje zag uitstappen. Het meisje was bijna perfect, haar gezicht had de klassieke schoonheidsmaatstaven en ze had mooi zwart haar met weelderige krullen. Ze was perfecter dan ik ooit zou zijn. Hierbij kreeg ik onbedoeld ee steek in mijn zij van jaloezie. Het meisje liep om de auto heen naar Seth. Ze sloegen hun armen om elkaar heen. Eigenljk wilde ik er nu naar toe gaan maar ik wilde niet overkomen als de jaloerse vriendin. Ik probeerde me zelf te sussen met de gadachte dat ze misschien familie van elkaar waren. Ik wist dat dat het niet kon zijn want ze leken totaal niet op elkaar. Precies op het moment dat die gedachte door me heen ging, drukte zij haar lippen op die van hem. En mijn wereld klapte in elkaar. Met een ruk draaide ik me om, ik wilde dit geen seconde langer meer zien en zette het op een lopen.
Reacties?
Kudo's?
Reageer (12)
Whoo, weiirrdd. Arme Allison
1 decennium geledenEN STOUTE SETH! Grrrr
1 decennium geledenwauw, dit komt echt even heel hard aan...
WOW, dat mag Seth niet doen! Veel te erg voor allison!
1 decennium geledenWTF NEE!
1 decennium geledenHuh? Wat? Nee! Dat kan toch niet!! Ohw dit is echt heel erg...
1 decennium geleden